לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I would say that I lost my sanity But you can not lose what you never had


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

אנשים חיים יותר מדי על האינטרנט


אז החלטתי לרשום היום על הנושא החם, סתם כי באלי.
"עולם ללא אינטרנט"
ואני די בטוחה שכולם יכתבו שהם לא יכולים לחיות בלעדי זה וכו'
אבל... אנשים תולים יותר מדי את החיים שלהם על האינטרנט, על הרשת, והם מאבדים את החיים האמיתים.
ואני יודעת את זה כי אני כזאת. לפני שנה מישהו דיווח עלי בפייסבוק וגרם לחסימת החשבון שלי.
ואני פשוט בכיתי למשך שעות כמה מידע איבדתי וכמה זה קשה עכשיו ומה אני יעשה ?
ופשוט בוקר אחרי זה קמתי ואמרתי לעצמי " מה פאקינג יש לך ? " זה רק אינטרנט
זה לא כל החיים שלך, יש הרבה דרכים לתקשר עם חברים ואם הם לא מנסים לתקשר איתך זה דווקא טוב
ככה את יכולה להבין מי באמת פה בשבילך.
גם הבלוג הזה מיותר לגמרי, אני יכולה פשוט לכתוב על דף ולהראות למספר אנשים שאני לא מכירה ולבקש את התגובה שלהם.
כל מה שהאינטרנט מספק לנו אנחנו יכולים למצוא בחוץ. אז אולי זה ייקח קצת יותר מדי זמן
אבל אני חושבת שנוכל להסתדר בעולם ללא אינטרנט, פעם לא היה אינטרנט והיו להם חיים הרבה יותר טובים משלנו.
מסר מסכם:
אל תחיו יותר מדי על המחשב, זה לא הכל.
יש דברים כל כך יפים שאתם מפסידים. (:

נ.ב.
אינטרנט זה אחלה, רק בצימצום. אני תמיד העדפתי ותמיד אעדיף להפגש עם חברים שלי ולדבר איתם פנים מול פנים.
נכתב על ידי , 23/6/2013 19:31   בקטגוריות פלוץ פסיכולוגי  
הקטע משוייך לנושא החם: עולם ללא אינטרנט
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 26

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAudreyland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Audreyland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)