לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I would say that I lost my sanity But you can not lose what you never had


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

7/2013

נוסטלגיות מהמחברת


תמיד בחופש הגדול אמא אומרת לי ולאחותי לרוקן את המחברות הישנות מדפים כדי שנוכל לשים את הדפים במחזור ואת המחברת עצמה במחזור שונה לגמרי. לפעמים אני אוהבת לשקוע בנוסטלגיות ולקרוא ולהסתכל על כל הקשקושים שכתבתי מתחילת שנה, סתם ציורים או קטעים שכתבתי. זה מעניין כי זה מצחיק אותי איך התנהגתי אז ואיך התפתחתי, ולפעמים זה פשוט מזכיר לי תקופות טובות יותר. הנה קובץ של שטויות שהיו במחברות שלי (:

1. הבית הראשון של השיר "קח אותי" של היהודים. המילה שחסרה היא סגור, אבל לא מצאתי שום דבר שיכול להדמות את הרעיון של סגור.

 



2.סתם משהו חמוד ציירתי 


3. מעין משהו מטומטם שציירתי שאמור למתוח ביקורת על השרמוטות שהולכות ברחוב עם מכנסון קצרצר וחזייה בחוץ ומדברות על כמה שהן מאמינות באלוהים.




4. אי אפשר ממש לראות, אבל זה משהו שכתבתי לא מזמן, אחרי שגיליתי שהתחילו לגלות לילדים אם הם התקבלו למגמת תאטרון או לא ונלחצתי כלכך אז פשוט ירקתי קצת על הדף וזה מה שיצא.



 
5. זה כל כך מטומטם וחמוד ואני אוהבת את זה. (בצד ילדה אחת חשבה לעצמה שמותר לה להביע את דעתה על הדף של הציור.)


 

6. אחרי שההורים שלי אמרו לי שיש מצב שנעבור דירה ואת הדירה הבאה פעם ראשונה ב10 שנים אשכרה נקנה, ואז אני יוכל לעצב את החדר, אז יש לי בערך 10 דפים כאן של רעיונות לעיצוב החדר.



7.ציירתי את זה בערך שלושה חודשים לפני סוף השנה. (תנו לילדה לחלום!)


 
8. מאז ומתמיד שהתחלתי לכתוב שיר תמיד הצלחתי להגיע עד האמצע ולהתקע ולא לרצות לחשוב על זה יותר. שלושת השירים הראשונים שסיימתי ואהבתי אותם בסוף התהליך.

 
9. תמונה מהצד של כל הדפים מכל המחברות ששמרתי כי אהבתי מה שכתוב\מצוייר. שמתי לזה אפקט אז זה אומנותי!


 

חופש נעים 3>
 

נכתב על ידי , 2/7/2013 15:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 26

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAudreyland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Audreyland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)