לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I would say that I lost my sanity But you can not lose what you never had


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

היום שבו אשכב עם חבר שלי.


# זה פוסט מוזר. בבקשה אל תשפטו לפני שתשאלו. 

זה יהיה מתוכנן.


בערך.


אני כבר אתחיל לקחת גלולות לפני ולו יש את הקונדום מלפני כמעט שנתיים בארנק, מאז החברה הקודמת שלו, והוא יקנה עוד אחד, למקרה ביטחון.


זה יהיה בבית של אבא שלו, שם יש לו קומה משלו לגמרי לבד, טוב אח שלו גם ישן שם, אבל הוא במקרה יסע לאנשהו באותו היום, המיטה שלו היא מזרון על הרצפה, זה בסדר.


כמובן זה יתחיל בכך שאני אבוא לישון אצלו, וכל היום נשכב במיטה מחובקים ונצפה בטלוויזיה, אבל כשהשעה תהיה יותר מאוחרת העניינים...
איך לומר את זה? יתחממו.
הוא כבר יהיה בלי החולצה שלו אז הוא יוריד את שלי, אחרי זה את המכנס שלי ואני אוריד את שלו, ואז נקלוט את זה.


זה עכשיו קורה.


ופתאום בלי שנשים לב, שנינו בלי בגדים.


הוא ילבש קונדום במהירות(ובבטחה) ואני כבר אסמיק, רוב הסיכויים שהוא ירצה שאני אשים לו, אבל אני אסרב בנחמדות ואסביר שאני לא מבינה בזה ואני לא רוצה להרוס הכל והוא יסתכל לי בעיינים ויחייך, הוא מכיר אותי כבר.


בהתחלה זה יהיה קצת מביש, כבר הגענו לשלבים די מתקדמים, אבל עדיין, זאת הפעם הראשונה שלי והוא בטח יהיה לחוץ, כמו שהוא תמיד.


הוא כבר הזהיר אותי שזה לא יהיה כמו בסרטים, כי זאת הפעם הראשונה, זה אף פעם לא טוב, אני צחקתי ואמרתי שנשתפר עם הזמן והוא חייך.
וזה יקרה.
אנחנו נשכב. 
ולמרות שזה יהיה מוזר ומגעיל ומביש, זה יהיה מושלם.

נכתב על ידי , 22/8/2013 22:18  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 26

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAudreyland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Audreyland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)