לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I would say that I lost my sanity But you can not lose what you never had


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

הארנק של ההורים.


בכיתה ד' הלכתי להביא משהו מהחדר של ההורים שלי, כשלהפתעתי גיליתי את אחותי עומדת שם מעל הארנק של אבא שלי ולוקחת כמה שקלים בודדים, כשהיא שמה לב שאני מאחוריה, היא הסתובבה אלי ושמה את האצבע שלה על הפה שלה בצורת "שקט" יצאתי משם והלכתי לחדר שלנו (שלי ושל אחותי) וכשהיא חזרה לחדר, היא לא הסבירה דבר ורק שמה את הכסף במגירה ליד המיטה שלה.

זאת הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותה עושה את זה, אבל לא האחרונה.
מאז ומתמיד אהבתי לחקות את אחותי שגדולה ממני ב4 שנים. כשהיא עברה תקופה "אפלה" שבה לבשה רק שחור וצמידים וחגורות שחורים לבנים עם ניטים, גם אני. כשהיא עברה תקופה של "ורוד" גם אני, וכן הלאה.
בכיתה ה' רציתי לצאת עם חברים וההורים לא הסכימו להביא לי כמה שקלים כדאי שאוכל לקנות פיצה בטענה של "בזבזת יותר מדי החודש הזה"כעסתי ובכיתי ולא הבנתי ולא רציתי ולא כלום. וכשאבא הלך לשירותים התגנבתי לחדר שלהם וחיקיתי את אחותי כמו ילדה טובה.
רק כמה שקלים, זאת הייתה התקופה שמגש פיצה היה עולה בין 15 ל20 שקלים.
אחרי שיצאתי מהחדר שלהם ואחרי שהתארגנתי בחדר שלי, יצאתי אליהם בכעס מזוייף וטענתי שאני יוצאת בכל מקרה ושאני לא צריכה את הכסף.וכמובן שביציאה קניתי עם כמה חברים פיצה ואכלתי בשמחה.
רגשות אשם היו לי, אבל מעטות מאוד, כי אם אחותי עושה את זה, אז גם לי מותר. 
לאט לאט בכל יציאה לקחתי כסף, לא הרבה, לא יותר מעשר שקלים בשבוע, הכל במטבעות של שקל. לא רציתי לבקש מההורים כסף מהפחד שהם יסרבו לי ואז נצטרך לריב שוב.
ההורים שלי כן תפסו אותי, כמה פעמים.

אני די בטוחה שהם ידעו תמיד, אבל חיכו שאני יתוודה, גם זה לא כאילו שביקשתי כסף וגם לקחתי כסף, זה כמו שהם יביאו לי רק בלי רשותם(למה אני מנסה להצדיק את עצמי?).  
כשעברנו דירה לעיר אחרת כשעליתי לכיתה ז', לא הייתי צריכה כל כך הרבה כסף, כי לא יצאתי, לא היו לא ממש חברים, אבל עדיין המשכתי לקחת ופשוט קניתי חטיפים בדרך לבית ספר, לא הייתי אוכלת את הסנדוויץ' שאמא הכינה, הייתי אוכלת איזה ממתק מהחנות שליד הבית ספר.
כשהתחלתי לצאת יותר, לקחתי את הכסף, אבל אז הייתי צריכה כסף גם לחטיפים לבית ספר וגם ליציאות.
אז במקום כמה שקלים בכל יום, לקחתי קצת יותר, התחלתי לקחת גם שטרות.
יום אחד הייתי צריכה לצאת ולא היה לאבא שלי כסף קטן בארנק. אז לקחתי שטר של 200. 
אתם בטח שואלים את עצמכם איך הצלחתי.
אחרי כמה שנים של ניסיון בזה, למדתי מתי אני צריכה לקחת, למדתי איך בלי שהם ישמעו דבר או ידעו.
לפעמים הייתי שמה לעצמי שעון מעורר בשעות לפנות בוקר כדאי לקחת.
אף פעם לא היו לי רגשות אשם, הרגשתי כאילו זה בסדר. כאילו זה נורמלי.
המצב הכלכלי של ההורים שלי התחיל לרדת מאז שעברנו דירה.
זה גרם לי לקצת רגשות אשם, אבל לא הרבה. המשכתי לקחת. כל יום. הרבה.
50 שקל לפחות כל יום, ואפילו יותר. 50 שקל היה המינימום לכל יום.
לאט לאט לאמא שלי התחיל להמאס, היא ידעה שאני עושה את זה והיא שמה לב שאני לא אפסיק.
כשהיה חסר להם כסף בארנק היא התקשרה אלי ושאלה אם אני לקחתי, והייתי עונה לה בקול תמים לגמרי שלא.
היא הייתה כאילו מתעלמת מזה שאני משקרת לה.
עד לפני כמה זמן.
אמא התקשרה אלי ושאלה אותי אם לקחתי, עניתי לה שוב, שלא, ובקול כאוב וכעוס וקול כל כך קשה אמרה לי במילים נחמדות שהיא יודעת שאני לוקחת, היא בעצם אמרה שהכסף פשוט נעלם והיא כבר לא יודעת לאיפה והיא כבר לא יודעת מה לעשות, שהיא יודעת שאבא והיא מבוגרים אבל לא משוגעים ואין מצב שהם מאבדים כל כך הרבה כסף.
לא סיפרתי אף פעם לאף אחד על זה שאני לקחתי. אפילו אחותי הפסיקה לפני כמה שנים.
תמיד אמרתי לעצמי שברגע שאוכל לממן את עצמי אני יפסיק.
אבל אחרי השיחה שאמא אמרה לי, כבר לא הייתי מסוגלת.
סיפרתי לחבר שלי מה אני עושה.
הפרצוף שלו היה מופתע לגמרי, הוא תמיד לא ידע מאיפה אני מביאה כל כך הרבה כסף אם ההורים שלי לא במצב כלכלי כל כך טוב, אבל זה לא מה שהוא חשב. הסברתי לו שאני לוקחת אך ורק מההורים שלי ולא מאף אחד אחר שלא יפחד שגנבתי לו כסף.
במילים פשוטות הוא אמר לי "פשוט... אל תעשי את זה יותר." וזה מה שעשיתי. הקשבתי לו. 
אחרי שאשכרה סיפרתי את זה למישהו, הבנתי כמה נוראי זה.
כבר חודשיים שאני לא עושה את זה. זה כמו גמילה.
לקחת את הכסף, להחביא אותו, להסתתר, זה כמו אנדרנלין שמחדירים לי לזרוע.

אני עדיין לא מסתדרת טוב, אני נכנסת לחדר של ההורים שלי ורואה את הארנק זרוק שם ומתפתה כל כך לא לקחת כלום.
אני אומרת לעצמי שזה רק קצת כסף ואני באמת צריכה אותו, אבל כל הזמן נזכרת בקול של חבר שלי.
זה קשה. וזה כל כך מטומטם שזה כזה קשה. 

נכתב על ידי , 27/6/2013 16:51   בקטגוריות פלוץ פסיכולוגי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים חיים יותר מדי על האינטרנט


אז החלטתי לרשום היום על הנושא החם, סתם כי באלי.
"עולם ללא אינטרנט"
ואני די בטוחה שכולם יכתבו שהם לא יכולים לחיות בלעדי זה וכו'
אבל... אנשים תולים יותר מדי את החיים שלהם על האינטרנט, על הרשת, והם מאבדים את החיים האמיתים.
ואני יודעת את זה כי אני כזאת. לפני שנה מישהו דיווח עלי בפייסבוק וגרם לחסימת החשבון שלי.
ואני פשוט בכיתי למשך שעות כמה מידע איבדתי וכמה זה קשה עכשיו ומה אני יעשה ?
ופשוט בוקר אחרי זה קמתי ואמרתי לעצמי " מה פאקינג יש לך ? " זה רק אינטרנט
זה לא כל החיים שלך, יש הרבה דרכים לתקשר עם חברים ואם הם לא מנסים לתקשר איתך זה דווקא טוב
ככה את יכולה להבין מי באמת פה בשבילך.
גם הבלוג הזה מיותר לגמרי, אני יכולה פשוט לכתוב על דף ולהראות למספר אנשים שאני לא מכירה ולבקש את התגובה שלהם.
כל מה שהאינטרנט מספק לנו אנחנו יכולים למצוא בחוץ. אז אולי זה ייקח קצת יותר מדי זמן
אבל אני חושבת שנוכל להסתדר בעולם ללא אינטרנט, פעם לא היה אינטרנט והיו להם חיים הרבה יותר טובים משלנו.
מסר מסכם:
אל תחיו יותר מדי על המחשב, זה לא הכל.
יש דברים כל כך יפים שאתם מפסידים. (:

נ.ב.
אינטרנט זה אחלה, רק בצימצום. אני תמיד העדפתי ותמיד אעדיף להפגש עם חברים שלי ולדבר איתם פנים מול פנים.
נכתב על ידי , 23/6/2013 19:31   בקטגוריות פלוץ פסיכולוגי  
הקטע משוייך לנושא החם: עולם ללא אינטרנט
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוי החופש הגדול מתחיל מצויין!(בערך)+ציפיות לחופש


אתמול, בפעם הראשונה בחיי, סיימתי את שנת הלימודים ב20.6! 
כן כן, מעכשיו אני נחשבת שישיסטית ולא עוד חמשושית מסכנה שלא מבינה מהחיים שלה.
אני כבר חברה טובה של המוכרים בקיוסק הבית סיפרי ומכירה היטב את הדרך של הבית הספר
יודעת מטרה של כל חדר ויודעת גם איך להגיע אליו. מעכשיו אני גם במגמה.
מגמת תאטרון, רק גיליתי את התשובה וישר התעלפתי במקום. טוב לא במקום כי גיליתי את זה באוטובוס אבל בכל מקרה דאגתי לרוץ הביתה ולצרוח באוזניי ההורים שלי. גם כשקיבלנו את התעודות וגיליתי שהצלחתי לקבל את הארבע יחידות במתמטיקה על הנקודה האחרונה.
וגם עובר בהיסטוריה אחרי שנכשלתי קשות במבחן היחידי שהיה, ואני עוד מעט מתפנה לשלוח הודעה למורה ולהודות לו על זה שהעביר אותי.
אחרי שקיבלתי ממוצע 83 (!!!!!!!!) ושמחתי לגלות שלמרות האתיזם שלי קיבלתי 95 בתנך (!!!!!!) נסעתי עם כל החברים שלי לבית של אורי, שאצלה ישבנו ואכלנו ודיברנו וראינו הארי פוטר, ולמרות שלא היה הכי מעניין בעולם היה די כיף. בגלל האי חיבה שלי לסרטים של פנטזיה ומדע בדיוני אני לקחתי לי תנומה על ידו של חבר שלי והתעוררתי לאחר שהוא שבר כוס (רמז?) וניסיתי לחזור לישון להמשך הסרט אבל ללא הצלחה, ילדים התחילו להתפזר בערך חצי שעה לפני סופו של הארי פוטר (זה סרט ארוך בטרוף!) ואני עזרתי לאורי לסדר את הבית בזמן ששלושה חברים ראו את הסוף. הצעתי לחבר שלי לבוא אלי והוא שמח. אני שמחתי שהמחזור שלי הסתיים יום לפני וסוף סוף יכולנו להתמזמז כמו שצריך. לצערי אחרי שהוא הלך באו בעלי הבית כדי לחתום איתנו עוד שנה על הבית שאני גרים עכשיו, ואני שונאת ברמות. הבעיה היא לא עם הבית עצמו, למרות שהחדר שלי בגודל של מיטה לא עוזר, אלא אם האזור, אני גרה במרחק 30 דקות מהבית ספר וכל החברים שלי ובנוסף אני זוכה לראות כל יום למרות שני אנשים מהעבר שאני לא ממש רוצה לזכור. 
בסך הכל אתמול היה כיף וזאת הייתה דרך נהדרת להתחיל את הקיץ.
אני רושמת לי רשימה של ציפיות ומשימות לחופש והמטרה העיקרית היא לסיים את כל הרשימה!
מאחלת לכולם חופש נעים 3> 

נכתב על ידי , 21/6/2013 15:17  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש כבר כאן
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין מקום בטוח.


ההורים שלי תמיד דאגו לי טוב טוב, שמרו שאשמור על עצמי ואדע להיות מודעת לסביבה
" זה לא שאנחנו לא סומכים עלייך, זה שאנחנו לא סומכים על אנשים אחרים "
משפט שדאגתם לומר לי כל הזמן, להזכיר ולחזור, עלי אתם סומכים ועל אף אחד אחר לא.
וזה גרם לי לא לסמוך על אף אחד גם. אני שונאת את החרדות האלה, האין סופיות שבכל מקום אדם רוצה לאנוס אותי
לגעת בי.
להרוג אותי.
אני לא יכולה ללכת לבד ברחוב בלי לחשוב על צעדי התקפה שאעשה אם יתקפו אותי מאחוריי,או מהצד, או מקדימה.
לזכור שאם יש לו רובה לתת לו כל מה שיש לי ולהתחנן לחיי.
לא להלחם, זה לא שווה את זה.
העולם הוא לא מקום בטוח, עדיף שאשאר בבית ולא אצא, אשמור את עצמי בטוחה מכל פגע.
ואל תדאגו הורים אהובים שלי, זה לא רק באשמתכם, כי כשנתתי לעצמי לסמוך על בן אדם, הוא דאג להוכיח לי שזאת הייתה טעות.
ואם הלכתי לים, כמו כולם, תמיד יבוא אדם מבחוץ שיבהה, הוא מסתכל עלי, אני מיד לא ארגיש בנוח ואתעטף במגבת ואסתיר את עצמי.
כבר מעל שנה שזה לא בגלל אמונה, זה אף פעם לא היה בגלל אמונה.
זה הגוף שלי, אם הוא טוב אז אנשים ינסו לפגוע בי, ואם הוא רע אז אני ייפגע. 
ואין שום מקום בטוח, אין שום מקום שאוכל להיות שלמה עם עצמי.
רק בבית, כי שם אני לבד, זה רק אני ועצמי, וזאת החברה הכי טובה שיכולתי להשיג לעצמי.
וככה גדלתי, העולם בחוץ הוא מסוכן.
נכתב על ידי , 14/6/2013 21:56   בקטגוריות פלוץ פסיכולוגי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק עוד 5 שעות ו35 דקות ו23 שניות.


זה עוד מעט פה.
ואני מתרגשת כאילו לא עשיתי את זה בעבר
ואני מפחדת, בחיים לא פחדתי ככה, חוץ מלפני שנה, בפעם הראשונה שעשיתי את זה  
ואני רועדת, ומה אם אכשל ? אביש את עצמי מול כולם?
ואני משקשקת, ואתבלבל במילים? ואשכח מעשים?
ולחזור לישון רק לעוד קצת אני כבר לא יכולה, המוח שלי מיודע לכל דבר שקורה עכשיו
רק עוד 5 שעות ו32 דקות ו14 שניות.
להתלבש, להתקלח, להתגלח, לצחצח, לא לשכוח לקחת כלום.
לעשות פן, לסדר את השער, לבחור בגדים לאחר כך, לוודא שכולם באים.
לשלוח אסאמאסים " לא לשכוח! היום בארבע! "
להגיע מוקדם, להביא את הדפים, לעשות את העבודה שלי, להיות הכי טובה.
לא להיות בוסית מדי כי זה לא התפקיד שלי אבל לא להיות קלה לשבירה.
רק עוד  5 שעות ו27 דקות ו57 שניות.
שמונה בעקבות אחד, איתן, אני איתן, אני אוהב את נועה אבל היא אוהבת את חגי.
איתן, מרים אוהבת אותי אבל אני לא מעוניין.
איתן, אני ויהודה חברים הכי טובים מאז שהיינו קטנים.
עמוס הוא הבוס, אני בוטח בו אבל לפעמים הוא סתם מטופש.
חגי סתם חדש, והוא מתחיל עם מי שהכי רציתי, כולן רוצות אותו ולא אותי.
יונתן סתם ילד קטן ומטופש.
דר ברג, איך האמנתי לו כל פעם?
וזהו זה, רק לא לשכוח טקסט ואת מוכנה.
שמונה בעקבות אחד, ההצגה הרביעית שאני עושה בחיים שלי, ואני מפחדת, ומתרגשת, ורועדת, ומשקשקת.  
נכתב על ידי , 10/6/2013 10:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 26

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAudreyland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Audreyland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)