לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I would say that I lost my sanity But you can not lose what you never had


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

האישה האדמונית שנעלמה.


היום היה היום הראשון שבו נסעתי באוטובוס לבית הספר בשעה הקבועה שנסעתי בה כל שנה שעברה, ואחרי שאתה נוסע מעל 200 יום באותה שעה באותו אוטובוס, אתה שם לב לאנשים קבועים שנכנסים לאוטובוס, בתחילת שנה שעברה, כשאחותי נסעה איתי, המצאנו להם סיפורים קצרים לפי איפה שהם עולים\יורדים, לפי מה שהם עושים בזמן הנסיעה, לפי איך שהם נראים, בעצם המצאנו להם חיים שלמים. כשאחותי הפסיקה לנסוע איתי, המשכתי את המסורת בעצמי. הכירו את אנשי האוטובוס (#השמות ממוצאים וכל מידע כאן רוב הסיכויים שלא נכון, אז אם זה אחד מכם, מתנצלתפרח )

ראשונה זאת סיירה,
קראתי לה ככה כי היא לא נראת כמו מישהי עם שם נפוץ, ויש בה משהו מיוחד.
עובדות: היא עולה באותה תחנה כמו שאני עולה ויורדת בתחנה קצת לפני הרכבת ליד הרבה אוטובוסים, שער שחור חלק(נראה כאילו עשוי בפן\מחליק) לרוב בגדים שחורים\צבעים כהים, ועיינים חומות עם איילינר שחור עבה שמרוח בצורה קצת עקומה, מסתכלת הרבה בפלאפון שלה. 
הסיפור: סיירה היא סוכנת כוכבים, בעיקר כוכבי רוק, היא יורדת בתחנה ההיא בשביל לנסוע למקומות השונים שבהם היא פוגשת את הלהקות\הזמרים. סיירה היא אדם חביב ביותר ונחמד, אבל היא ביישנית לרוב.
משהו שקרה לי איתה:חוץ מהעובדה שיש לה חוש מדהים שהיא באה לתחנה בדיוק דקה לפני שאוטובוס בא, היום כשנסעתי בפעם הראשונה באוטובוס היא אמרה לי "חזרת ללימודים הא?" וחייכה חיוך מקסים.

עכשיו הכירו את יוגב ורונית.
עובדות: הם עולים לפניי באוטובוס, אני מנחשת שתחנה קודם או בתחנות שונות, אף פעם לא יצא לי לגלות. הם יורדים שניהם באותה תחנה ברכבת. שניהם תמיד יושבים באותם מקומות, כשרונית יושבת לפניו בכיסא יחיד והוא מאחוריה, והם מדברים כל הנסיעה, בעיקר יוגב, ליוגב מראה חנוני, קירח ונמוך ומעט שמנמן, רונית בעלת שער שחור קצר ועיינים חומות, מלאה ובגובה ממוצע, יוגב הרבה מדבר על הילדים שלו ורונית רוב השיחות רק מקשיבה, ולא מדברת הרבה. למרות שהם יורדים באותה תחנה הם הולכים לכיוונים שונים.
הסיפור: הם היו יחדיו בתיכון ונפגשו לפני שנתיים, יוגב תמיד היה מאוהב ברונית בתיכון, ולכן מאוד התרגש, רונית לא ממש מעוניינת אך היא זורמת איתו בשיחות. יוגב עובד בחברת הרב קו( בגלל שיש חנות של רב קו ליד התחנה שהם יורדים, ורונית הולכת לאוטובוס אחר שנוסע למשרד עורכי הדין שלה.
משהו שקרה לי איתם: לא קרו דברים האמת, אבל אני זוכרת יום אחד שרונית לא הגיעה ויוגב ישב במקום הקבוע שלו ובעצם... לא ידע מה לעשות עם עצמו.

טי פור צ'אן!
עובדות: יפנית, מדברת בקול רם בטלפון ביפנית, אם אתה יושב לידה ומשחק בפלאפון היא תסתכל לתוך השיחות שלך בלי בושה.
הסיפור: טי פור צ'אן היא סוכנת סודית של המוסד, היא מדברת ביפנית כדאי שלא ידעו על מה היא מדברת, והיא נכנסת לתוך שיחות כדאי לחקור על אנשים, אף פעם לא יצא לי לשים לב איפה היא עולה, או איפה היא יורדת, אבל זה רק בגלל שהיא סוכנת חשאית אז היא נעלמת ברגע.
משהו שקרה לי איתה: טוב, תנחשו? ישבתי לידה.

האישה האדמונית.
עובדות: בעלת שער אדום צבוע, לבושה די יפה יחסית לאישה בגילה (אני מנחשת שהיא בת 40), עולה בתחנה שלי ויורדת בתחנה אמצעית ליד סופר והרבה חנויות, אם היא מצליחה לעלות לפניי היא תופסת את המקום האהוב עלי.
הסיפור: דבר ראשון לא נתתי לה שם כי כאילו כלום לא מתאים לה. אני מדיימנת אותה בתור האחת שאיבדה הכל בחייה ומתחילה מחדש, עד לפני כחמש-ארבע שנים היא הייתה אלכוהוליסטית כבדה, בגלל שביתה נהרגה בתאונת דרכים ובעלה עזב אותה. יום אחד היא נסעה בקו הזה וירדה בתחנה לא ידועה, פגשה הומלס ברחוב שאמר לה, את רוצה להיות כמוני? אז תמשיכי בדרך שלך. וזה היום שהיא התהפכה לגמרי, התפכחה ומצאה עבודה בחנות ליד ההומלס הנחמד, אבל היא לא פגשה אותו מאז אותו היום.
משהו שקרה לי איתה: האמת שהיא שואלת אותי לפעמים שאלות ומדברת איתי לפעמים, אבל לא משהו מיוחד.
אבל היום כשנסעתי באוטובוס, היא לא הייתה שם. ותהיתי מה קרה לה.


נ.ב. יש המון אנשים שלא דיברתי עליהם, כמו ענת ההומלסית של פתח תקווה, אדון רבי חשוב, המאבטח של בית האבות ועוד ועוד...
 
עריכה- בערך שתי שניות אחרי שפירסמתי את זה.
 את הפוסט הזה כתבתי אתמול ולא ידעתי אם לפרסם או לא, והחלטתי שכן. ד"א האישה האדמונית גם לא הגיעה היום, וגם לא יוגב ורונית, טי פור צ'אן מגיעה פעם בשבוע ולא ביום קבוע אז לא נלחצתי כשהיא גם לא באה, אז זה היה רק אני וסיירה, אדון רבי חשוב וענת ההומלסית. 

נכתב על ידי , 29/8/2013 18:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי אלוהים


היי אלוהים, או אללה, או ישו, או מוחמד, או בודהה, או ישות אלוהית כלשהי.
אני יודעת שאנחנו לא מדברים הרבה, ושלרוב אני מכחישה ומזלזלת בקיומך, וגם צוחקת קצת על המאמינים בך
אבל שנינו יודעים שכמעט אף פעם לא באמת חשבתי לגמרי שאין שום ישות כמוך.
חשבתי שמה שאנשים חושבים שאמרת להם לעשות זה אידיוטי, ושאלתי את עצמי למה הם כל כך מפגרים שהם חושבים שבראת חום גהנום בקיץ בשביל שהם ילכו עם בגדים ארוכים, אבל זה משהו אחר.
האמת היא, שתמיד היה בי חלק שנורא קרוב אלייך, מהארוחות שישי אצל סבא עד הבית כנסת הישן והזכור לי היטב, תמיד היה בנינו משהו.
אז להלן, רשימת הדרישות שלי לשנה הקרובה, ארשום כאן 10 דברים, ואתה תקיים 9, זאת עסקה?
1. הו בבקשה אל תגרום למגמת תאטרון להיות גהנום. - מספיק לי שהילדים שאיתי במגמה הם ילדים שידעו טוב טוב להתרחק ממני ולהכחיש את קיומי כשמצאתי חברים שמקבלים אותי כמו שאני.
2. עשה שלאנשים לא אכפת שאני באה כל יום עם חצי פיג'מה. - אני קמה מוקדם ואין לי כוח להתעסק עם הבולשיט הזה שנקרא בגדים.
3. עשה שכל הבנות בכיתה שלי ששנאו אותי בלי סיבה יתפוצצו פתאום. - או שהן יפסיקו לשנוא אותי. 
4. תגרום לילדה שהייתה ממש קרובה אליי והתרחקנו בגלל שיש לנו חברים שונים לחזור לדבר איתי כמו פעם. - הנסיעות הארוכות באוטובוס איתה נראו פחות מעייפות.
5. עשה שהציונים שלי יהיו טובים על גבול הסביר. - אני יודעת שאתה כותב את המבחנים ושולט במה שאני זוכרת במוח.
6. גרום להוריי להתגעגע כל הזמן לאחותי בצבא ולאח שלי באמריקה. - כך שאם אבוא עם ציונים רעים הם פשוט ישמחו שאני היחידה שנשארה בבית.
7. תצור לי חברה הכי טובה שהיא בדיוק כמוני ולא לסבית שרוצה אותי ואני לא בקטע. - אני מעדיפה לא לדבר על זה, אני רק אגיד שזה קרה וזה קורה.
8. עשה שהנסיעות שאורכן שעה באוטובוס מהבית שלי ולבית ספר ולהפך יתקצרו בפתאומיות ב50 דקות. -כך שלא אצטרך לקום ב6 כל בוקר.
9. תאפשר לי להשיג עבודה השנה. - הכסף יעזור לי ולהורים.
10. השמד את כל הפרחות. - את זה אתה לא חייב לעשות...

ואלוהים, באמת שאני מצטערת שאני צוחקת על דיבור של בנות עלייך היום( אלוקימוש שולתת\השם גדול!!11\אבינו היקר$$: ) , אבל תעשה טובה, אתה באמת רוצה לומר לי שאתה אבא שלהן? אני די בטוחה שאתה לא רוצה לקחת את האשמה על זה.

 

נכתב על ידי , 27/8/2013 06:46  
הקטע משוייך לנושא החם: תחילת שנת הלימודים
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום שבו אשכב עם חבר שלי.


# זה פוסט מוזר. בבקשה אל תשפטו לפני שתשאלו. 

זה יהיה מתוכנן.


בערך.


אני כבר אתחיל לקחת גלולות לפני ולו יש את הקונדום מלפני כמעט שנתיים בארנק, מאז החברה הקודמת שלו, והוא יקנה עוד אחד, למקרה ביטחון.


זה יהיה בבית של אבא שלו, שם יש לו קומה משלו לגמרי לבד, טוב אח שלו גם ישן שם, אבל הוא במקרה יסע לאנשהו באותו היום, המיטה שלו היא מזרון על הרצפה, זה בסדר.


כמובן זה יתחיל בכך שאני אבוא לישון אצלו, וכל היום נשכב במיטה מחובקים ונצפה בטלוויזיה, אבל כשהשעה תהיה יותר מאוחרת העניינים...
איך לומר את זה? יתחממו.
הוא כבר יהיה בלי החולצה שלו אז הוא יוריד את שלי, אחרי זה את המכנס שלי ואני אוריד את שלו, ואז נקלוט את זה.


זה עכשיו קורה.


ופתאום בלי שנשים לב, שנינו בלי בגדים.


הוא ילבש קונדום במהירות(ובבטחה) ואני כבר אסמיק, רוב הסיכויים שהוא ירצה שאני אשים לו, אבל אני אסרב בנחמדות ואסביר שאני לא מבינה בזה ואני לא רוצה להרוס הכל והוא יסתכל לי בעיינים ויחייך, הוא מכיר אותי כבר.


בהתחלה זה יהיה קצת מביש, כבר הגענו לשלבים די מתקדמים, אבל עדיין, זאת הפעם הראשונה שלי והוא בטח יהיה לחוץ, כמו שהוא תמיד.


הוא כבר הזהיר אותי שזה לא יהיה כמו בסרטים, כי זאת הפעם הראשונה, זה אף פעם לא טוב, אני צחקתי ואמרתי שנשתפר עם הזמן והוא חייך.
וזה יקרה.
אנחנו נשכב. 
ולמרות שזה יהיה מוזר ומגעיל ומביש, זה יהיה מושלם.

נכתב על ידי , 22/8/2013 22:18  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מישהו יכול לעזור לי למצוא בלוגרית אבודה?


יש איזשהיא בלוגרית, שרוב הפוסטים שלה הם בוידאו, שער חום כהה קצר מאוד ובפעם האחרונה שראיתי את הבלוג שלה הרקע שלו היה לבן ואני לא חושבת שהיה לה תמונה, הכל לבן ופשוט. אני ממש מתגעגעת לפוסטים שלה ולא צפיתי בה המון זמן ונשכח לי השם שלה והשם של הבלוג מהראש ועכשיו אני תקועה על למצוא אותה.
 

נכתב על ידי , 16/8/2013 01:39  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הודעה קצרה


היום כשחידשתי קצת את הבלוג ראיתי את האפשרות בניהול קבועים "הקוראים שלי", רציתי לראות מה יש שם וגיליתי מספר של אנשים שעוקבים אחריי.
ההרגשה הזאת היא... אני בקושי יכולה לתאר.
זה מדהים לדעת שיש מישהו שרוצה לקרוא את מה שאני כותבת.
אתם שקוראים, תודה. אני בחיים לא חייכתי כל כך הרבה זמן. 
נכתב על ידי , 15/8/2013 00:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 26

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAudreyland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Audreyland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)