לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

All Alone

אני מישל, בת 16, משלומי

Avatarכינוי:  TheFaceOfTheNewborn

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2013

ימי שואלדת


אני מרחמת על אלו שיש להם ימי הולדת ביום השואה
יום הולדת אמור להיות אירוע שמח, שבו חוגגים את החיים
כמה זמן אנחנו כבר חיים
ויום השואה זה יום שמסמל את המוות של היהודים אז
וכאילו תכלס אם הייתה לי יומולדת ביום הזה הייתי שמחה ואני חושבת שגם מי שיש לו יומולדת שמח

אבל לא אמורים להיות עצובים ביום השואה
זו מחשבה די מטומטמת כי אני גם לא מכירה אפחת או אפחד שחוגג היום יומולדת אבל פסדר...
זה הבלוג שלי ואני יכולה לכתוב משבאלי :S
חח קיצר חפרתי

נכתב על ידי TheFaceOfTheNewborn , 8/4/2013 20:13  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheFaceOfTheNewborn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheFaceOfTheNewborn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)