לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Beth - סיפורים בהמשכים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

פוסט פתיחה (:


שלום לכל הקוראים שנכנסו לבלוג החדש שליחיבוק

אז ככה - שמי בת', אליזבת', אבל פשוט תקראו לי בת'. אליבת' זה שם של דודה אנגלייה (בלגית במקרה שלי) וזקנה.

קראתי המון סיפורים בישרא, אני כותבת המון זמן לעצמי בוורד ופשוט לא ממשיכה. אהבתי את הרעיון של לכתוב בישראבלוג, אז אני אנסה. 

אני לא יודעת ממש מה כותבים במקרים כאלה כי זה הבלוג הראשון שלי אבל אני כותבת מלא זמן. מכיתה ב' בערך.

אז אני יספר על עצמי? אממ אני בת 14, מה שאומר כיתה ח' מה שאומר שאתם חושבים שאני כותבת כמו ילדה בכיתה ח'.

אני מאוד מקווה שאתם טועים אבל מי יודע? קראתי הרבה סיפורים של נערות בפייסבוק, ואני מבטיחה שהכתיבה שלי טובה מזה פי 100. ככה לפחות המורות לספרות ועברית טוענותפרח

אני אוהבת לרקוד ולכתוב. וזהו. מה שאומר שאין לי עתיד.

אולי אני אהיה מורה לספרות (?) טוב, נראה כבר.

בכל מקרה זה היה הפוסט פתיחה. הפרק הראשון של הסיפור שלי יעלה עוד מעט חיוך

אם יש לכם הערות, בקשות, ביקורות ושם של בלוג שמעצב יפה בישרא, תכתבו הכל. 

ובבקשה גם בלי תגובות נאצה וכ'... אשמח מאוד לביקורות בונות, אבל לא הורסות. (ככה כותבים את זה?)

 

בת'

נכתב על ידי Beth - סיפורים בהמשכים , 14/4/2013 15:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Beth - סיפורים בהמשכים

בת: 24

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBeth - סיפורים בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Beth - סיפורים בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)