לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the prince and the frog


עוד נער בן 15 שפתח בלוג ומתמוד עם המציאות הלא ממש פשוטה של החיים עם אכזבות והצלחות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

פוסט ללא שם


יש לי צורך לכתוב אז ככה,

 

אני הולך שנה הבאה למגמת תיאטרון לפחות זה ירד ממני ואני שמח רק יהיה קשה קצת לא נוראסטנדרטי.

 

עכשיו רק צריך להשלים מלא חומר לימוד כי אני מפגר בחומר בהמון!! אבל אני ישלים אתזה

 

אבל אני תמיד מסתכל על הכוס המלאה שלי אווקיי לא תמיד

 

אני לרוב מאד שלילי אבל זה לא כזה נורא.

 

יש משהו שאני לא נהנה ממנו זה שההורים שלך רוצים שתעשה משהו אבל הם אומרים לך זה לא בישבילי זה בישבילך כן אבל....

 

את אומרת לי שזה יעזור לך ואני לא רוצה לעשות את זה ואת כל הזמן מזכירה לי את זה אוףאוף

נכתב על ידי , 4/7/2013 13:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חופש!!!


אוקיי אז חופש 

 

מה כולם עושים מזה עיניין כזה גדול SO WHAT חופש.

 

אז ככה אצלי משעמם ואני לא רואה שמהו ישתפר אני מחפש עבודה וכבר 20 מקומות דחו אותי כיף מאד.

 

וכסף אמא לא מוכנה לתת כבר היא טוענת שאני לוקח יותר מיידי אז אוף.

 

וחם אז המזגן עובד מלא וסוגרים אותו בלילה והשני המאוורירים שלי לא עוזרים אוף....

 

מה עוד חברים איזה כיף זה אבל הם גרים במרחק של אוטובוס וברב קו שלי אני דומר את הכסף לדברים אחרים.

 

ואני נמצא בדילמה בין שתי מגמות אומנות או תיאטרון ואני לא יודע מה לבחור...(אולי תעזרו לי)

 

כן וכן אז משהו טוב אני רואה אמא טסה לשבוע ואז עוד שבוע היא עושה סיור לזוג בלגים בישראל ואז אנחנו נוסעים לצ'כיה כיף.

 

אהבה לא ממש נראת באופק בנתיים.....

 

אני צריך להשלים מלא חומר לשנה הבאה להתחיל תיכון כיתה י'.

 

אז חופש קצת משעמם בנתיים...אוף

נכתב על ידי , 3/7/2013 19:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 26




161
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe frogi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the frogi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)