לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the prince and the frog


עוד נער בן 15 שפתח בלוג ומתמוד עם המציאות הלא ממש פשוטה של החיים עם אכזבות והצלחות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

גם למאלכים יש....


ראיתי איך עיניך הגדולות
דברו בלי קול
במבטך וחיוכך, סיפרת את הכל
אמרת לי: מלאך-קשה לי ואני לא יכול,
צבעת את הכל בשחור.
ואני מקשיב,
לא יודע מה לומר, מעכל את כל שנאמר,
נעלמו לי המילים,
נעלם לי המחר.

בבית חבקתי חזק את הכר
ובכיתי כמו תינוק
ותדע לך-
שגם למלאכים
יש רגשות.
נכתב על ידי , 16/8/2013 12:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני רוצה לבכות


אני רוצה לבכות כ''כ הרבה
בשביל שהעיניים יהיו אדומות
בשביל שמי שיסתכל עלי 
בפנים
יבין שבכיתי המון

ושהוא ידע שאין לו מה לעשות
חוץ מלהחזיק ולחבק אותי
שהוא לא ישקר לי ויגיד שהכל יהיה טוב
כי זה מזמן לא משכנע

אני רוצה לא להתבייש ממנו
שלא יהיה טעם להסתיר את הכאב
שהוא יהיה בחוץ 
ויפחיד אותי הרבה פחות
נכתב על ידי , 14/8/2013 03:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצב מתוק


לפעמים יש הרגשה שאין עוד תקווה,
ואין עוד כוחות להתמודד עם הכאב,

הדמעות זולגות עניך לא מפסיקות לדמוע,
ואתה מחכה לקול שירגיע למלאך שיופיע,

רק עם אמונה הכל יהיה בסדר,
עם הכח שבלב להמיס את הכאב,
להפתלל להקלה לחיוך שיגיע,
כשם שציפור פורשת את כנפיה.

האל למעלה רואה וגם שומע,
את הטוהר שבלב שלוחש להבנה,

מבקש את האושר שידחיק כל כאב,
שיהפוך כל דמעה לזעקה של אהבה.

רק עם אמונה...

נכתב על ידי , 12/8/2013 02:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 26




161
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe frogi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the frogi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)