לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Bambi help

בת: 11





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

פוסט 16 :)


ואוו אני לא מאמינה
אנחנו כבר בפוסט 16 עברנו 15 פוסטים ביחד
וכמובן שיהיה עוד מלא מכולם הפוסט הזה החלטתי
להפסיק עם כול מיליוני הספשיילים שהיו פו
ולעשות פוסט רגיל הפוסט יהיה 3 דברים למנויים
והשאר לכולם מצפה לראות איפה אנחנו ניהיה 
אני שיניתי סגנון עיצוב ליותר יפה מקווה שתאהבו
אני כבר לא רושמת מה יש בפוסט אתם פשוט תראו
אז יאללה אנחנו זזים לפוסט?!
כפתורים
אמה רוברטס

  באנרונים פרחים


 




 

סימניות




אנימציות
מצתערת על המיעוט :(


תמונות לעיצובים



סטיילים-למנויים!
קרדיט ל-סטודיו.על הרעיון לכתוב סטייל







PSD-למנויים
תוצרת אישית




מפרידים-[מהבקשות]





זה שיהיה לא לשימוש
פאטרנים




פונטים




שטויות לרשימות-למנויים




טקסטורות גדולות








חתימה להשלמה

*למנויים לצרף תחילת מייל שמזמינים*

**לא מוגבל**

1.April

2.

3.

4.

5.

6.

7.

אוהבת עד הפוסט הבא


נכתב על ידי Bambi help , 7/8/2013 10:23  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של •April Design&Help בפוסט חדש• ב-1/10/2013 15:02
 



פוסט 15-פוסט מדריכים


היי כולם
אני החלטתי שיהיה
פוסט מדריכים לכול מיני דברים
לא רק ישרא או פוטושופ
אלה גם אפייה ועוד דברים
מכיוון שמישהי רצתה מפרידים
ולא שמתי לה בפוסט הקודם
אז אני שמה הפוסט
אתם מוזמנים לבקש דברים
עיצוב גם אפשר
וגם אפשר לבקש מדריך או פוסט PSD
החלטתי לחלק את הפוסט לשלושה חלקים
-מדריכי פוטושופ
-מדריכי ישראבלוג
-מדריכי אפייה ועוד דברים
אז לפוסט....?!
~חלק פוטושופ~
-מדריך לשמירה בPNG
-מדריך לכתב בצורות
-מדריך לשינוי צבע
-מדריך לשינוי צד
-תמונה מתקלפת
~חלק ישראבלוג~
-מדריך להעלאת סמיילים
-מדריך איך להירשם למנויים
-מדריך לתיבה ברשימות ובפוסטים
~חלק אפייה וכללי~
-הכנת טמאגו (חביתה יפנית)
-רול ירוק
מזריך לשמירה בPNG
תעשו את התמונה שאתם רוצים
לשמור בPNG
במקרה שלי זה זה
עכשיו לוחצים על File>Save As
ואז לוחצים ככה
ובסוף על Save וזהו שמרתם על PNG
מדריך לכתב בצורות
כתבו משהו
עכשיו בסרגל למעלה עשו כמוני

וזה מה שיופיע לכם

עכשיו לחצו על הNone בחרו אופצייה ושחקו עם האפשרויות

זאת התוצאה שלי

מגניב לא?!...

שינוי צבע בתמונה
בחרו תמונה אני בחרתי בזו
קרדיט לאייקון ביס
עכשיו לחצו Ctrl+U וזה החלון שיופיע לכם
תשחקו עם האפשרויות ותראו איזה צבע אתם רוצים הנה התוצאה שלי

מדריך לשינוי צד
בחרו תמונה אני בחרתי את זאת
תלחצו ככה
והתמונה התהפכה התוצאה שלי

מדריך לתמונה מתקלפת
בוחרים תמונה ופותחים אותה בפוטושופ. אני פתחתי את זאת:
תלחצו כמוני:
ויהיה על התמונה שלכם ריבועים כאלה:
 
תגררו את אחת הפינות [איפה שאתם רוצים שיהיה הקילוף] עד שתגיעו בערך לתוצאה הזאת:

 
תלחצו על הלחצן המודגש בסרגל הכלים:
וזהו סיימתם  
וככה זה יוצא:
(אני הקטנתי לצורך הנוכות)

~חלק ישראבלוג~
העלעת סמיילים
לחצו ככה
וזה מה שיופיע לכם


הכניסו את כתובת הסמיילי
(טיפ: אם אתם רוצים סמיילי אבל אין לכם את הכתובת
גררו את הסמיילי ללשונית חדשה והעתיקו את הכתובת)
הנה הסמיילי שאני רוצה
אז העתקתי את הכתובת
ובחרתי מהאפשרויות שנקראות לתצודה ב:
וזהו סיימתם
מדריך איך להירשם למנויים
הולכים לסרגל השמאלי או הימיני תלוי איזה בלוג
וממאלים את הכתובת מייל שלכם כאן:

ושמים את העיגול על:הצתרף כמנוי
אחרי שלחתם שלח בסוף יופיע לכם חלון
תחכו כמה רגעים ואז יהיה לכם איימיל
לפי הכתובת שרשמתם תלחצו על איפה שכתוה ככה

לחצו על הקישור ובכול פעם שיהיה לי פוסט חדש
תקבלו דואר על זה ובוסף את הסיסמא לחבילות מנויים
וזהו מקווה שתרשמו אצלי
מדריך לתיבה ברשימות ובפוסטים
את המדריך הזה הכנתי בפוטושופ לראות
אם יוצא טוב למדריכים הבאים של הפוסטים הבאים
זה היה ניסיון אם זה יצליח זה יהיה יותר מושקע כמובן
אבל אני שואלת אם זה מובן אם יש בעיות כאלה
לחצו להגדלה

~חלק אפייה וכללי~
ככה יראו כול המדריכי אפייה אם יהיו עוד

יש לי בעיה במחשב אני מעדכנת מאחר אז בעריכה מחר יסדרו לי 
אז מחר אני יעלה חבילת מפרידים להורדה
זהו אוהבת עד הפוסט הבא צוות
נכתב על ידי Bambi help , 7/8/2013 08:55  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Bambi help ב-12/8/2013 21:37
 





1,898
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBambi help אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bambi help ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)