לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  קרן_אור

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

אז מה קורה איתי מאז שהשתחררתי?


מבחינתי שנה חדשה התחילה ב23/7, כשיצאתי מעבדות לחירות.

 

- לקחתי 3 קורסים בנושא התפתחות אישית.

- הייתי 5 ימים עם חברה בבורגס.

- חגגתי יום הולדת.

- שללו לי לשנה רישיון נהיגה מסיבה רפואית (למרות שהכל בסדר איתי...), בדיוק ביום ההולדת! כמה שעות אחרי שחזרתי לארץ באמצע הלילה!

- התחלתי בהליכים של קליטה לעבודה.

- התבשרתי שרק בחודש נובמבר אתחיל לעבוד.

- מנסה בינתיים בכל יום מחדש לרענן את הידע שלי, אבל אין לי חשק.

- רוצה לאכול בריא ולעשות ספורט, וכל פעם משהו אחר מפריע לי.

- בזוגיות גם אין חדש תחת השמש.

הכל תקוע.

 

וככה קורה שחודשיים אחרי השחרור אני בלי עבודה, בלי רישיון נהיגה, בלי זוגיות, בלי ירידה במשקל,

ועם הרבה הרבה תסכול-

כי אין את הכוחות לקום ולשנות.

 

מקווה שהאופטימיות תחזור כשדברים יתחילו להשתחרר.

* רוצה להגיש ערעור על שלילת הרישיון, אעשה זאת בשניה שאקבל בדואר את הסיבה לשלילה.

* רוצה לשחרר את תחושת התקיעות. אתחיל בביצוע הליכה עוד שעה. גם אם בסוף לא ארד במשקל, לפחות ארגיש יותר טוב עם עצמי לכמה שעות.

* עבודה.... לדברים טובים צריך לפעמים לחכות.

* זוגיות............................................פה אני כבר פחות אופטימית.

פשוט אסכם במשפט: יש 2 גברים שאני מאוד רוצה, אבל זה לא הצליח. כי אחד מסיבותיו.

 

תחילת שנה לא הכי משהו.

מכאן............................... אפשר רק לצמוח

 

נכתב על ידי קרן_אור , 26/9/2014 17:03  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישרא-בלוג
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קרן_אור ב-30/9/2014 17:19





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרן_אור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרן_אור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)