לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  קרן_אור

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014

מכירים את זה?


מכירים את זה שבחורף רוצים קיץ, בקיץ רוצים חורף,

באור רוצים חושך, ובחושך רוצים אור?


 

השתחררתי מהצבא בסוף יולי.

היתה לי תקופה ארוכה של חופש, ורק רציתי לעבוד.

לצערי לא הסתדר עם המחלקה שרציתי ואפילו לא עם בית החולים שרציתי,

אז נאלצתי להתפשר והתחלתי השבוע לעבוד  בבית חולים אחר במחלקה פנימית.

קשה לי למצוא את הכוחות לקום מהספה כשאני חוזרת ממשמרת.

עכשיו............. אני מתגעגעת לחופש האינסופי הזה.

שעשיתי מה שבא לי, מתי שבא לי וכמה שבא לי.


לאלו מביניכם שעוד קוראים כאן, ויודעים איך זה להיות במקום שאתם לא כל כך מרוצים ממנו -

מה עוזר לכם להחזיק מעמד ולשמור על החיוך?

 

יש רגעים שאני מתחרטת שביקשתי לסיים את שירותי הצבאי, כי אין ספק שמבחינה  סוציאלית זה הרבה יותר משתלם.

אבל החרטה הזו מופיעה בדיוק לשבריר שניה, וחולפת ברגע שאני נזכרת במחיר הרגשי הקשה שנגבה ממני.

ונשאלת השאלה- מה אני רוצה לעשות עם עצמי? (כי אחות באזרחות משלמת מחיר פיזי).

ומה אני יכולה לעשות כדי לשפר את התחושה שלי ולהגביר את שביעות הרצון מהמקום שאני נמצאת בו?


 

אתם מכירים את זה? מכירים את זה שבצבא רוצים אזרחות, ובאזרחות רוצים צבא?

נכתב על ידי קרן_אור , 10/12/2014 19:40  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-13/7/2015 16:03





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרן_אור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרן_אור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)