לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life


Stay strong

כינוי:  Smile, life is good

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

הבלתי אפשרי.


"עולם ללא איטרנט"

נשמע בלתי אפשרי, נכון?

האמת שלא אבל אפשר בסוף להצליח, לא? (;

כולנו יכולנו לשרוד בלי איטרנט כמו שאחרים שרדו, 

אבל אנחנו פשוט לא יכולים להיגמל.

זאת הבעיה המרכזית.

אני רק בגיל הזה ויש לי הרבה

רשתות חברתיות שאני משתמשת בהן.

זה פשוט מטורף.

ילדים בכיתה ג' פותחים פייסבוק.

ואני מכירה הרבה כאלה.

כולם נסחפים לאט לאט אל תוך עולם הטכנולוגיה ולא שמים לב.

מה ייצא מהדור הזה?

מה ייצא ממני?

מה ייצא מכולנו?






 

 

נכתב על ידי Smile, life is good , 24/6/2013 16:00  
הקטע משוייך לנושא החם: עולם ללא אינטרנט
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSmile, life is good אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Smile, life is good ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)