לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים כצל חולף


כי להיות מקום שני זה לא להיות מקום ראשון.

Avatarכינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2013

לקרביים שמבניכם - עזרה


 

אני באמת רוצה את זה.

אני רוצה לשרת ביחידה קרבית.

אם יש אפשרות שתשלב גם משהו חוץ מלחימה,

כמו מודיעין שדה.

 

אני רוצה ללכת ליחידה כזו כדי להוכיח לעצמי שאני מסוגל-

לעמוד בלחץ פיזי

לעמוד בלחץ נפשי

געגועים

קשיים חברתיים

אני רוצה להוכיח לעצמי שאני יכול.

כי לאחרונה אני מרגיש שהכל יותר מדי מהר.

וכולם הולכים לקרבי בלי לחשוב בכלל על זה.

התבגרנו?

 

קשה לי.

 

אז כדי לקצר, למי שמשרת/ שירת/ ישרת ביחידה קרבית:

  • איך הגעת ליחידה?
  • האם התאמנת בחוג לכושר קרבי? האם החברה הגברית כולה לא יוצרת מבוכה/ תחושת תחרותיות יתר/ התלהבות שיוצרת תחושת אי נוחות?
  • למה בחרת דווקא ביחידה כזו?
  • האם אתה לא מפחד למות?
  • האם אתה מרגיש כאילו אתה מדכא את יצר ההומניות שבך בצבא?
  • האם הבחירה בקרבי נובעת מהכבוד שרוחשים לאדם ששירת ביחידה קרבית?
  • מה הפעולות כוללות באופן רגיל? מה תנאי הסכנה?
  • האם אתה בודד לעיתים?

אשמח מאוד לתשובות. קשה לי נורא כרגע לבחור האם ללכת לדרך הקלה, הנוחה והכיפית (מודיעין לסוגיו) או לקרבי (המשלב מודיעין, למשל) אבל להרגיש כאילו השגתי מטרה נוספת בחיים.

נכתב על ידי , 17/5/2013 17:01   בקטגוריות צבא, קרבי, פחד, מוות, גבריות, גבר, נשק, הומניות, מיליטנטיות, רחוק, געגוע, למה, לחימה, לוחם, מלחמה, שלום, ישראל, חייל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMemory אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Memory ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)