לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

FROZEN


~ The cold never bothered me anyway ~

Avatarכינוי:  Trickster

בן: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2019

V


טוב, כזה דבר דורש פוסט מיידי.

 

פרח, יש לך היום יומהולדת... וכמובן, את עדיין מתכחשת לקיום שלי מאז הפרידה שלנו- אז אפילו מזל טוב כבר ויתרתי על להגיד לך.

אבל איזו מקריות...

דווקא היום, ביום ההולדת שלך... אני חוזר הביתה בערב ושומע יללות של חתול, החיה האהובה עליך. החיה שלמדת אותי לאהוב.

במקרה הגור הזה הוא שחור כמו הלילה. נייט. שזה גם הכינוי שלך במשחק שלנו וגם השם של החתולה שלך. שם שמאפיין אותך.

במקרה אני מחפש גור חתולים שחור כבר חודשיים כדי לאמץ מאז שאחי לקח את החתולות שהצלנו לפני חצי שנה לדירה החדשה שלו.

וכל זה קורה דווקא ביום ההולדת שלך... חוק המספרים הגדולים? צירוף מקרים? צחוק הגורל?

לא איכפת לי. העיקר שהוא פה.

 

אולי זו בעצם הדרך של היקום בכלל להגיד לי שלמרות שפשלתי איתך ובגדול, העולם ממשיך הלאה ואני צריך ללמוד להתקדם כבר

צריך להפסיק להיות לבד...

אז כמו שזה נראה- אני כבר לא לבד מעכשיו. יש לי את V כאן איתי מהיום והלאה.

 

אני יודע, אני יודע... זה ממש דורש שאני אקרא לו נייט ואסגור את המעגל הזה, אבל חתול שחור בשם נייט זה נדוש מידי בשבילי- לא משנה כמה זה יהרוס את הרגע.






https://www.youtube.com/watch?v=51_1zQg2k6s

נכתב על ידי Trickster , 2/4/2019 01:30   בקטגוריות געגועים, עולם חדש, פרח  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrickster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trickster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)