לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PEOPLE ARE STRANGE


"את חושבת על משהו, יקירתי, ולכן שוכחת לדבר. אני לא יכולה לומר לך ברגע זה מהו המסר של זה, אבל עוד מעט אזכר." "אולי אין כאן מסר," העזה אליס להעיר. "לא, לא, ילדה!" אמרה הדוכסית. "בכל דבר יש מסר, אם רק יודעים לגלות אותו." עליסה בארץ הפלאות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יו, עוד שניה שנה חדשה


אז זאת.. שנה חדשה, למעשה עוד כמה ימים שהולכת להיות מלאה בשינויים, חוויות חדשות והרבה דברים הזויים.

מתחילה להיות סטודנטית אוטוטו, מקבלת את המקום הנכון והחשיפה והאמת קצת מאוהבת.

כיף לשתף, כיף לכתוב, כיף שאתם קוראים וגם כשלא.

 

האמת שהכל טוב בסך הכל, קצת חולי פה ושם, קצת עצב פה ושם, אבל מוצפים בחיוכים :)

 

הכל טוב איתי..

הגיע הזמן לפתח נושא קצת אחר, המיניות, על סקס ואהבה, ועל חושניות ותשוקה.

על נושא שלא מדברים עליו,

נושא שחי ובועט בכולנו, דופק בכולנו...

בום בום...

 


אני רוצה שתשכר אותי כל לילה שנלך לישון,

שנשתה את היין האדום עד תום.

אני רוצה להיות חופשיה בעודי מתפתלת ערומה לידך,

שנצחק כל עוד יש בנו כוח.

 

אני רוצה שתיגע בי, כי רק אתה יודע איך.

אני רוצה שתלחש לי, כי רק אתה יודע איך.

אני רוצה שתשכר אותי, כי באלי להיות חופשיה הלילה.

אני רוצה לגנוח באוזניך עד שתגמור ותהיה מאושר.


אני רוצה שתיגע בי ואגע בך וניצור את הריקוד המשותף שלנו.

אני רוצה לאהוב אותך הלילה, בלי להתחייב ללילה האחר.

אני רוצה להרגיש אותך, את כולך.

אני רוצה שתיגע בי,

אני רוצה שתנשק אותי, שתרגיש אותי.

אני רוצה שתנשק אותי, תנשך אותי,

תאהב אותי כמו שרק, אבל רק אתה יודע.


אני רוצה לגמור איתך הלילה,

כי הפנטזיה עוד לא התגשמה אף פעם,

אני רוצה להיות איתך.

לילה אחד, להגשים את כל החלומות.

אהוב שלי, התחלום עליי הלילה את החלומות האסורים?

אהוב שלי,

התרשה לי הלילה להיות רעה מעט יותר מהלילה של אתמול?

אהוב שליי,

התרשה לי לחוות את אהבתי במלואה?

לילה טוב אהובי 

 

 


 

לילה טוב לכם אהובים,

תזכו לשנה טובה, מלאה בחושניות, באהבה, ובאושר קריצה

 

 

נכתב על ידי , 12/9/2015 01:12   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור, סקס, יחסים, יצרים, פנטזיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  Danna1056 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD. FREEDOM. K אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D. FREEDOM. K ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)