לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי Snoopy


"צריך לכתוב בעבור עצמנו; זו הדרך היחידה שבה נוכל להגיע אל זולתנו."~אז'ן יונסקו

Avatarכינוי: 

בן: 27

Skype:  תתחילו במייל 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

חד סטריות


בזמן האחרון התבוננתי לעומק על חיי ובעיקר על קשרים שלי עם אנשים.

בקשרים שלי עם אנשים מצאתי המון חד סטריות.

כמו כביש חד סטרי, שבו התנועה נוסעת רק לכיוון אחד, כך הקשרים שלי בחיים.

ישנם אנשים שנשפכים בפניי ומספרים לי הכל, ואני איני מספר להם ולא יכול להיפתח בפניהם.

לעומתם, יש אנשים שאני נשפך בפניהם ומספר להם הכל, אבל הם נמנעים מלספר לי דברים.

אני כמהה לקשר הדדי, קשר שיהיה בו קח ותן, קשר שבו אוכל לספר ולשתף ולקבל שיתוף גם מהאחר, קשר שבו ארגיש פתוח לגמריי עם האדם השני והוא יהיה פתוח איתי, כך שלא יהיה לנו קשה לספר האחד לשני דבר.

אפשר לראות את הקשר שלי עם ידית ככזה, אבל בזמן האחרון קשה לי לספר לה דברים.

עם שאר החברים שלי הדבר אפילו לא מתקרב לדבר כזה.


בנוסף לקשרים החד סטריים יש לי גם קשרים "ללא כניסה".

קשרים שמסתיימים בידידות פשוטה, בלי שיתוף, בלי עזרה, רק דברי הבל וסתמיות.

אלה מתארים את הקשרים שלי עם כל חבריי לכיתה (מלבד ט' וש', שעם ט' יש לי קשר שהיא מספרת לי הכל, ועם ש' היה לי בעבר קשר שסיפרתי לה הכל ולי היא לא סיפרה כמעט כלום)

אני חושב שאותה "חד סטריות" היא אחד הדברים העיקריים שיוצרים את חוסר האיזון שאני מרגיש בחיים שלי.


לפעמים גם כשיש לך הרבה חברים, אתה יכול להרגיש בודד...

 

~SNOOPY~

נכתב על ידי , 2/11/2012 23:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכלב של צ'ארלי בראון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכלב של צ'ארלי בראון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)