לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי Snoopy


"צריך לכתוב בעבור עצמנו; זו הדרך היחידה שבה נוכל להגיע אל זולתנו."~אז'ן יונסקו

Avatarכינוי: 

בן: 27

Skype:  תתחילו במייל 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

הגיגיי בנושא אתיקה/ מוסר מול נהנתנות (חלק 2)-בנות, אהבה ויחסים.


בנות נמשכות לאלו שמתנהגים אליהן רע.


זה נשגב מבינתי. כל בת שתתכחש לעובדה זו בהכרח משקרת לעצמה!

משהו לא ידוע, משהו מוזר ורב עוצמה, משהו שנשגב לדעתי מההיגיון הפשוט גורם לבנות להימשך לגברים שמתייחסים אליהן בצורה הכי נוראית, מזלזלת, אפאטית או מעוררת כעס.

משהו ב"ילד הרע", משהו מושך אתכן.

אפילו ש' אמרה לי פעם, בחיזוק של ילד מהשכבה שלי (שאני שונא ברמות אחרות) שנות בסופו של דבר נתפסות וחושבות על הבנים שעשו להן רע, ואני מכיר גם ידידה שלי שעדיין חושבת על אקס שלה שהתאכזר אלייה, ועכשיו הוא חזר לחיים שלה...

מאז ומתמיד אני חונכתי להתנהג יפה לבנות.

אני מגדיר את עצמי כגבר פמיניסטי, שרוצה בשיוויון בין המינים.

אבל בדכך שאני מתנהג על פי אידאל זה אני מרגיש שאני מפספס משהו.

אמנם משהו טיפה ריקני, אבל משהו שאני מרגיש שאני רוצה.

עברתי עכשיו שבוע גדנ"ע, בו ראיתי את כל אותם הבנים שנחשבים ל"אלילי הבנות" בשכבה שלי, שמתזזים מילדה אחת לאחרת. שהיו להם כבר סטוצים רבים וחברות רבות שופכים על בנות מים, זורקים להן קרח בתוך החולצה והמכנסיים, והבנות צוחקות איתם, ממש נהנות בחברתם.

משהו באותן הצקות מושך אתכן.

יש מעט מאוד בנות שאני יכול להיות איתן ככה, אבל גם איתן אני לא מגיע לרמה כזו של הצקה.

אני די בטוח שאם הייתי מתנהג עם אותן בנות כמו שתיארתי למעלה הן מזמן לא היו אפילו ידידות שלי, שלא לדבר על זה שאין מצב שהן היו נמשכות אליי!

אני קורא פה בישרא סיפורים רבים על בנות שזה שהן נדלקו עליו אומר שהוא אוהב "פותחות" או "זורמות" ואני מזדעזע! אבל אם זה מה שעושה לכן טוב, מי אני שאשפוט?

בסופו של דבר גם כאן פוגש אותי אותו קונפליקט של מוסר מול נהנתנות.

מצד אחד המוסר הבסיסי שלי אומר לי שלהתנהג ככה לבנות זה שפל, לא שוויוני, מפלה ואפילו טפשי. אבל במבחן התוצאה אני כן רוצה את מה שיש לאותם בנים. אפילו אם זה ריקני וטיפשי.

אני לא חושב שאני אשנה את התנהגותי על מת להגיע למצב שבו אני "סטוציונר". אבל זה קצת עצוב לי במקום מסויים שכל זה ממש נכון לגבי בנות.

 

~SNOOPY~

נכתב על ידי , 10/11/2012 12:32   בקטגוריות פילוסופי, אהבה ויחסים, ביקורת, פסימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכלב של צ'ארלי בראון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכלב של צ'ארלי בראון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)