לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי Snoopy


"צריך לכתוב בעבור עצמנו; זו הדרך היחידה שבה נוכל להגיע אל זולתנו."~אז'ן יונסקו

Avatarכינוי: 

בן: 27

Skype:  תתחילו במייל 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

תרפיה בבישול


מאז שנהייתי טבעוני למהדרין, לאמא שלי נמאס לעתים לבשל לי ולכן אני לקחתי את הסינר (מטאפורית, כן?) ונכנסתי למטבח (פיזית, רק לוודא!).

במלחמה הזו הבישול עזר לי מאוד, הוא הפך אצלי למעין תרפיה.

כשאני רעב, או סתם כשמשעמם לי, אני נכנס לאינטרנט ומחפש מתכונים טבעוניים ערבים לחיך שייעזרו לי לשכוח את הרעב, ולפעמים גם את הצרות.

לא שבאמת יוצא לי לאכול מיד את כל מה שבישלתי, אבל לפחות אני נהנה מתהליך ההכנה, שעוזר לי לשכוח את הצרות האחרות.

ולכן, רציתי לשתף איתכם, חבריי הישראבלוגרים ארוחה טבעונית שהכנתי:



כי מי אמר שטבעונים לא יכולים לאכול מקדונלד'ס?!

אם מעניין מישהו מה יש פה, יותר מאשמח לענות לכם בתגובות, בתוספת מתכונים  :)

 

בנוסף, פוסטים שאני צריך לכתוב:

  • מה אני אוהב בדת?
  • הגיגיי בנושא אתיקה/ מוסר מול נהנתנות (חלק 4)
  • הגיגיי בנושא אתיקה/ מוסר מול נהנתנות (חלק 5)
נכתב על ידי , 21/11/2012 18:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכלב של צ'ארלי בראון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכלב של צ'ארלי בראון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)