לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי Snoopy


"צריך לכתוב בעבור עצמנו; זו הדרך היחידה שבה נוכל להגיע אל זולתנו."~אז'ן יונסקו

Avatarכינוי: 

בן: 27

Skype:  תתחילו במייל 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

הקוריוזים להיום


אז היום, בשיעור עברית (שעתיים ראשונות) החלטתי לכתוב על השולחן בטוש בלתי מחיק את הציטוט המפורסם של צ'אפלין

"A day without laughter is a day wasted"

ואכן, היום הזה היה מלא דברים מצחיקים ובאתי לספר עליהם כאן (כי אין לי מקום יותר טוב לעשות את זה בו):

 

שיעור לשון:

ט' עונה תשובה מפתיעה שהמורה לא ציפתה ולא שמעה עליה.

המורה: תשובה טובה! אני הייתי בולעת את זה, בגלל שאני בנאדם חושב ופתוח, וזאת רק אחת התכונות הטובות שלי.

(ניסוח לא משהו המורה ~)

 

יורה: מה הקטע עם הלשון המורה?

אחרי שהמורה עשתה לו תנועות על הלשון

המורה: כי אתה מלקק לי כל השיעור!

 

שיעור אנגלית:

יורה מדבר בפה מלא ואומר משהו למורה לאנגלית.

המורה: תבלע קודם! תבלע!

יורה: מזל שא' (מהכיתה) לא פה, הוא כבר היה צוחק על זה

(א' מהכיתה הוא גיי, ולא בצחוק הוא באמת גיי)

 

שיעור היסטוריה:

המורה: מה הייתה הבעיה עם טרומפלדור בתל חי?

ג'הונתן: הייתה חסרה לו יד ימין!

כל הכיתה: מה הקשר! זה בכלל יד שמאל, יא דפוק (זה באמת יד שמאל, למתקשים בהיסטוריה שבינינו)

א' מהכיתה: נו, איך הוא היה נותן תרומת זרע?

~ כל הכיתה צוחקת ~

בקה מהכיתה: הוא היה נותן בניתוח

DAFAQ?

 

זהו... זה קצת על מה שהיה לי היום...

מקווה שגם לכם היה יום מוצלח D:

 

~SNOOPY~

נכתב על ידי , 24/12/2012 18:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכלב של צ'ארלי בראון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכלב של צ'ארלי בראון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)