לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי Snoopy


"צריך לכתוב בעבור עצמנו; זו הדרך היחידה שבה נוכל להגיע אל זולתנו."~אז'ן יונסקו

Avatarכינוי: 

בן: 27

Skype:  תתחילו במייל 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013


ואולי לדעתך את לא חלומו של כל גבר

אבל את כן החלום שלי

ולראות אותך שמחה, מחייכת, צוחקת

מאיר את היום עבורי

 

ותמיד שיש לך רגע

ובו תחושה שונה עוברת

תדעי שאותך אני אוהב

אותך ולא אחרת!

 

וכל פעם שעליי את חולמת

חלומות מצחיקים, מוזרים

את ליבי את שובה בקסם לעד

ולעולמי עולמים.

 

ולי את נתת את נפשך על מנת

לשמח, לעזור גם לדעת

ואני מבטיח שאצליח

בליבך עוד לגעת

 

לימדת אותי אהבה אמיתית

כשאמרת לי "אני מאושרת איתך"

לרצות באושרו של האחר

כמו באושרך שלך.

 

אני מצאתי פרח

שיש כמותו רק אחד

בין כל מיליארדי האנשים

אדאג לא להשאירו לבד!

נכתב על ידי , 16/4/2013 23:40   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכלב של צ'ארלי בראון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכלב של צ'ארלי בראון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)