לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אוטו זבל


אם להיות עמוק בזבל- לפחות בנסיעה!

Avatarכינוי:  Miss.C-

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

You want me down on earth, but I am up in space


http://www.youtube.com/watch?v=UxxajLWwzqY

 

שוב מחפשת חופש, למרות שיש לי אותו, הרבה ממנו. 

טוב לי סה"כ, אני פשוט לא מצליחה\רוצה\יכולה\ניגשת לכתוב. קורה.

והראש מלא מחשבות, כמובן!

נכתב על ידי Miss.C- , 22/6/2013 10:34   בקטגוריות חופש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Obviously


אני רוצה הכל

אני רוצה לנסות הכל

אני רוצה להרגיש מה זה כל דבר

לחוות

זאת בקשה גדולה מידי?

 

זה כמו שופינג

 

אני שונאת את זה בעצמי

וכולם כל כך אוהבים

 

מה חדש?

 

(זה מצחיק איך שכל אחד בוחר לסדר את המחשבות שלו בדרך שונה. אז פתאום, אחרי המשפט הקודם, הבנתי ששלי קצת כמו שיר. שכל מחשבה נאספת לבית. ואז החלטתי לסדר אותן, את המחשבות, כמו שהן באמת. והנה אני כותבת את הסוגריים האלה.)

 

סליחה על הגסות, כן?

אבל אני רוצה לדעת איך זה מרגיש ששני אברי מין מתחברים ביחד

זה אפילו לא עניין של בתולין

כי לחוות חוויות מניות ולהשתרמט

את זה כבר עשיתי

וחוויתי איחוד בין גופים

דרך הנשמה

אבל אני רוצה לדעת איך זה

כששני גופים מתחברים באמת

(הכי קיטשי שלי-)

כמו פאזל

 

אני לא אוהבת להשתמש בנקודות בסופי משפטים, שמתם לב לזה?

והכי אני לא אוהבת- את הברור מאליו.

 

(אז לי זה היה נראה כמו הסוף של הפוסט, גם לכם זה היה נראה בלי הסוגריים האלה, ואז רציתי לקרוא פעם אחת לפני שאני מפרסמת- מה שאני נוטה לעשות אחרי שאני שופכת בלי לחשוב, אבל בשורות החדשות צצה עוד מחשבה. מחשבה על הקיטש, ועל השיתוף הזה שיש בישראבלוג. ומה זה בכלל?- לשפוך רגשות אל תוך מחשב. ואולי זה הופך את הטכנולוגיה לקצת יותר בסדר, ולא מזהם את הטבע ואת היופי והטוהר והנפש. אולי.)

נכתב על ידי Miss.C- , 21/4/2013 13:25   בקטגוריות ביקורת עצמית, חופש, סקס, עצבים, פחד, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss.C- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss.C- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)