לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"יהיה מה שיהיה גילך, לא לחוש כי את אהובה משמעו לחוש כי את לא רצויה."

Avatarכינוי:  Sagittarius1

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

מתוקים שלי


אני:

עקשנית

לא מחכה

לא מתקשרת

לא נותנת

לא מתעניינת

לא נוסעת אליכם באמצע הלילה

לא יורקת לכיוון

אם אתם לא תוכיחו את עצמכם בשבילי

 

והבחור היחידי שעד עכשיו עוד איכשהו כן הייתי כזאת כלפיו

כרגע מת אצלי בלב

 

שיהיו לכם חיים יפים, 

מימי

נכתב על ידי Sagittarius1 , 20/8/2013 02:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




I'm so lonley

that's ok I shaved my head

נכתב על ידי Sagittarius1 , 16/8/2013 03:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מצאתי עבודה ואם אני באמת אצליח לעבוד כל יום בשבוע מ10 עד 4, אפילו רק לחודש (שנו באמת, בשירות לאומי אני אעשה יותר מזה)

זאת תהיה המסגרת הראשונה שאני אחזיק בה מעמד מאשר אי פעם החזקתי בחמש שנים האחרונות. 

יום שני אני מתחילה, בהצלחה לי.

יש לי כסף, אני פשוט באמת רוצה להוכיח לעצמי שאני מסוגלת להחזיק מעמד.

הדבר היחידי שבאמת התמדתי בו איי פעם זה הטבעונות והשתייה, זה יהיה שינוי מרענן. אני מכירה אנשים שלא הצליחו ויום אחד פשוט התפתחו.

אני חייבת להאמין בעצמי לשם שינוי

נכתב על ידי Sagittarius1 , 9/8/2013 03:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSagittarius1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sagittarius1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)