לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Silent Shout


On really romantic evenings of self, I go salsa dancing with my confusion


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2022


היי ים

אני גרה קרוב אלייך עכשיו

תודה שאתה רוקד לי ריקודים יפים

כשאני בדרך לעבודה

והולכת דרכך

עם האוזניות 

 

לכל שיר אתה יודע לרקוד

אם הייתי צריכה לחשוב איך להסביר את הסגנון שבו אתה רוקד...

הייתי אומרת ..

אולי...

אם אלוהים היה מסכים לפסנתר ללבוש צורה ליום אחד כדי שיוכל לזוז

הפסנתר היה מבקש את הים נראה לי

 

ומה הים היה עושה

לא שאלתי אותך בכלל ישר המשכתי לברבר

ים

איזה כלי נגינה היית רוצה להיות ליום אחד?

אה הינה.. 

לפעמים הכל אטום בראש שלי אבל שאני נעצרת ובאמת מבקשת תשובה לפעמים זה באמת מגיע

הים ענה לי שהוא כבר מנגן 

 

שקעתי בעצמי ולא הקשבתי לך..

אולי אעשה הליכה אחת בלי אוזניות ואקשיב לכל מה שעבר עלייך באותו יום.

 

נכתב על ידי , 3/2/2022 20:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זוכרת אותך

עיניים מפחדות

לא יודע מה אתה רוצה מעצמך

 

למה תמיד כל הניסיון לעשות מעשים טובים?

לפצות את עצמך על זה שאתה מרגיש אשם שאף אחד לא עלה על זה שהלב שלך בתכלס דיי רקוב וריק?

 

 

 

אולי גם שלי

נמאס לי מהעינים 

כמה קיא עולה לי שייאללה

 

מה אני עושה פה

למה הלכתי איתך לכאן

הלוואי

שאוכל פשוט להשתיק הכל

 

כמו ששומעים מוזיקה אין כלום בעולם ואתה שוכח שיש לך בכלל גוף ואם הוא זז אז השלד של התזוזה הוא הנשמה שלך

 

 

איזה מגוכחך זה

הלכתי רחוק בשביל לנסות 

להיות תחת אותה תקרה

אבל שמע

אתה חי בפאקינג ארמון עם דלתות נעולות

טיילתי במסדרונות שלך כמו סהרורית

עולה קומות יורדת אותם

אתה לא שם 

עברתי לגור עם רוח רפאים

 

חח רוח רפאים יותר חמודה

לפחות היא רודפת אותי עושה לי בו פותחת לי דלתות כמו ג'נטלמנית

 

 

נכתב על ידי , 3/2/2022 20:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




איכס

עוד גוף על הסדינים הלא מכובסים שלך

כמו מים מלוכלכים שממשיכים לזרום ולא מתנקים

זין על זה אני בים

ידיים בקליפה תמימה 

אבל כל היידים האלו שמעמידות פנים

נושרות ממני

הינה הסתיו הגיע

וכל היובש הזה יתקלף 

 

מה את בכלל מנסה לחשוב איך ייקראו את זה 

 

 

 

הידים האלו כמו עלים של סתיו 

חורף קר יגיע וסערות של כעס

שבכלל נתתי לידיים האלו לטייל עליי

שקרים בגומות

זהו כולכם אבק תמשיכו לרחף ברדיפת תענוגות מעדיפה לעשן סיגריות ולהרעיל את עצמי מאשר להרעיל גוף של אחרים עם ידיים שקרניות 

 

לא הולכים לעבוד עליי יותר

ומי שמנסה להקסים ולמצוא חן כנראה שיש בו שד שמתחבא

יודעת מתוך עצמי סעמק

 

 

 

 

אם עוד אחד בא אליי כנראה שלא למדתי את הלקח אז סבבה הינה בוחן פתע ואני עוברת אותו תרתי משמע תודה חיים

 

 

 

 

 

 

ריבוע של קפה ודפים 

מתי אתפתח

ואוכל לראות אנשים ולא את ההשתקפות שלי בהם?

נכתב על ידי , 3/2/2022 20:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




7,634

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRuth. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ruth. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)