לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My lifestile


דיטאת דוקאן בעיקר, וגם קצת על משקל, טיפוח, אופנה, אהבה עצמית, חוויות, קשיים ודרכי התמודדות וכל מה שביניהם. שיהיה לכולנו בהצלחה.

Avatarכינוי:  nushichan

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

ספירת קלוריות.


אם את/אתה אוכלים פחות מ 1200 קלוריות ביום זה מזיק, לא בריא, ופוגע בגוף שלך!

 

 

 

ולאחר שזאת נאמר אני יכולה להמשיך בפוסט שלי.

מעולם לא חשבתי שאספור קלוריות. זה נראה לי מיותר והזוי לגמרי! הרי מי בכלל מסוגל לזכור כל פיס שהוא אכל בכל רגע של היום ולספור כל גרם שהוא אוכל?! זה הזוי לגמרי! 

אז הנה מצאתי את עצמי עושה את זה.... בחיי שזה מוזר לי.

החצי לינקק לי את האתר הזה: My Fitness Pal

זה אתר שלתוכו מזינים את הנתונים והיעדים והאתר נותן לכם יעד קלורי ריאלי שמאפשר מעקב אחרי מה שמכניסים לפה.

מה שנחמד באתר הוא, שיש אפשרות להכניס גם אימונים - והאתר מחסר את האימונים מכמות הקלוריות שאוכלים ביום. יותר אימונים = יותר אפשרות לאכול!

אז אני נמצאת על 1700 קלוריות ביום.... ומסתבר שזה המון.

יש ימים טובים יותר וימים שבהם אני לא מפסיקה לנשנש אבל לפחות אני יכולה לדעת בדיוק כמה אני מנשנשת!

 

אז לפחות יש לי שליטה ומודעות שזה נחמד.

אני מקווה שאצליח להתמיד בזה יותר מכמה שבועות סטנדרטי

נכתב על ידי nushichan , 28/1/2014 21:21  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טירמיסו דל קלוריות.


 

אז לכבוד חזרתי, או ליתר דיוק התחלתי על שמירה על אורח חיים בריא אני מביאה כאן מתכון לטירמיסו דל קלוריות.

בעיקרון - באיטליה מכינים אותו עם גבינת שמנת, הרבה סוכר, קפה וליקר שבתוכו טובלים את הבישקוטים, אבל בשביל המטרה שלנו - פינוק טעים וללא רגשי אשם לאחר מכן - זה עומד בדרישות.

הקלוריות מסתכמות ב-600 קלוריות, זה כמובן עלול להשתנות עם סוג היוגורט שבחרתם אבל זה בערך הכמות לכל המנה.

 

מנה ל: אדם אחד ל3 ימים

קושי: קליל (אפילו יותר מחביתה!)

 

מצרכים:

400 מ"ל יוגורט בטעם וניל (ממליצה על מולר)

6-7 בישקוטים

2 כפות קקאו לא ממותק

חמגשית קטנה (אלו הממש קטנות ומלבניות)

 

אופן הכנה:

לוקחים את החמגשית ומורחים בתחתית שכבה דקה של יוגורט.

מסדרים 3 בישקוטים על התחתית (יותר מזה פשוט לא נכנס) ומכסים אותם עם חצי מכמות היוגורט.

מפזרים חצי מכמות הקקאו על שכבת היוגורט.

מסדרים את הבישקוטים שנשארו, מכסים ביוגורט ומעל מקשטים בקקאו.

מכסים בניילון נצמד ומשאירים במקרר לפחות 5 שעות.

 

זהו.

זה הכל.

באמת הכי פשוט בעולם!

מעבר לעניין הדיאטטי, המתכון גם ניתן לגיוון. למשל - בקיץ ניתן לסדר חציכות של תותים בין השכבות, או אם בא לכם פרוסות דקות של בננה, או לגוון עם הטעמים של היוגורט, או להוסיף מעט אגוזים בין השכבות! ככל העולה על רוחכם!

 

**אם היוגורט דליל מדי אפשר לנקז את הנוזלים, אבל העוגיות סופגות בדרך כלל את כל הלחות ומשאירות קרם די יציב.

** בשום פנים ואופן!!! לא לטבול את הבישקוטים בשום דבר! אחרת הם לא יספגו את הלחות של היוגורט ותצא עיסה ולא עוגה.

 

 

בתאבון!

נכתב על ידי nushichan , 24/1/2014 20:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי רשמית.


אחרי הנסיעה לישראל כל הדוקאן שלי התפקשש - איך אפשר בכלל לחשוב על לשמור כשיש כל כך הרבה יציאות ואוכל :\

ואחרי הרבה זמן, שבו פשוט לא הצלחתי להפסיק לאכול, גם אחרי החזרה לאיטליה וחזרתי טיפה לדוקאן אבל התייאשתי ו"רימיתי" פה ושם.

 

הגעתי למסקנה שאני צריכה לאמץ אורח חיים בריא שזה אומר, אוכל בריא ומאוזן, ספורט ולפעמים דברים שאני אוהבת (מתוקים) אחרת אני פשוט לא אצליח לעמוד בשום דבר ובשום דיאטה אחרת.

 

אז חזרתי.

נראה מה יהיה.

נכתב על ידי nushichan , 20/1/2014 14:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,830
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , בישול , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnushichan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nushichan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)