לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קרוליין, את חיה?


קרוליין, נערה בת 16, נקלעת להרפתקה מרתקת במיוחד ולומדת להכיר את העולם!! קריאה מהנה!!

Avatarכינוי:  קרוליין, את חיה? - בקרוב בפרק 1!! 33333>

בת: 10





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

פרק 1


אז סופסוף אחרי המון זמן, עולה הפרק הראשון!

קריאה מהנה!

~~~

אני עדיין לא מבינה איך זה קרה, זה קרה כל כך מהר, אפילו לא הספקתי לשים לב מה אני עושה. "קרוליין, קרוליין, בואי לאכול", כך התחיל הסיפור, בעת שאימי, מרינה, קראה לי לבוא לשולחן. "אני באה!", עניתי באכזבה, כי בדיוק באותו הרגע התכתבתי עם ליאם בפייסבוק.


ליאם הוא בן הזוג שלי, אמנם אנחנו בינתיים רק חברים, לא מאורסים או משהו. אני מכירה אותו מאז גיל עשר, מכתה ה'. הייתי הילדה הכי קטנה בכתה, כולם הציקו לי והכו אותי. פעם, אני זוכרת שזה היה ב-2006 לפני שש שנים בערך, טום, הילד הכי חזק בכתה כמעט שבר לי את היד, ופתאום, אני רואה את ליאם, שמעולם לא דיברתי איתו לפני כן, בא, מפיל את טום לרצפה, ומתחיל להכות אותו. אחרי כמה דקות של כיסוח, ניגש אליי ליאם ושואל בקול רך אך חזק: "את בסדר, קרוליין?". לא יכולתי לעמוד ביופיו ובטוב ליבו ופשוט קפצתי ממקומי וחיבקתי אותו. "מצוין" עניתי בקול תמים, מבויש ושקט. מאז אנחנו לא נפרדים לרגע.

 

לבסוף כתבתי לו "אני צריכה ללכת, ביוש " וצעדתי למטבח.
~~~

נכתב על ידי קרוליין, את חיה? - בקרוב בפרק 1!! 33333> , 27/7/2013 11:57  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דמויות


 

 

טוב, אני יודעת שמלא זמן לא עידכנתי, ואני אנסה לפצות אתכם על זה..

 פשוט לא היה לי זמן והיום קרה לי משהו עצוב מאוד.. לא משנה.

קיצר, קבלו במחיאות כפיים סוערות את הדמויות!!

(לחצו על התמונות להגדלה)

 

קרוליין הדג'נס UFU.CO.IL

אופי: חכמה, הרפתקנית, חברותית ונועזת.

 

ליאם סמית'

UFU.CO.IL

אופי: פזיז, אכפתי, רומנטי, נועז.

 

אליזבת' הדג'נס

UFU.CO.IL

אופי: נחמדה לכולם, חכמה, זהירה, חברותית.

 

אלה בערך הדמויות שאני יכולה להציג לכם כרגע, בהמשך הסיפור יתווספו לכאן עוד דמויות.

*כשיתווספו עוד דמויות אני אודיע בעמוד של הפרק.

 

 

jlp6zjjfs7x8lvqj6wm1.gif

נכתב על ידי קרוליין, את חיה? - בקרוב בפרק 1!! 33333> , 20/7/2013 11:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרוליין, את חיה? - בקרוב בפרק 1!! 33333> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרוליין, את חיה? - בקרוב בפרק 1!! 33333> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)