לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Different Kind Of Love




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

החופש שלי


נמאס לי לעשות רק מה שאתם רוצים..

כל פעם אתם נזכרים ושוכחים..

שמעתי את הקול שלך אומר "היא לא נורמאלית!"..

 

אז זהו..

שאני הרבה יותר נורמאלית ממה שהייתי..

הרבה יותר יודעת..

הרבה יותר מבינה..

 

אני כבר לא הילדה הקטנה שעושה מה שאומרים לה..

אני הילדה העצמאית שעושה מה שהיא רוצה!..

 

אני לא מצפה שתכבדו את הבחירות שלי..

אני מצפה שתשחררו ממני קצת..

תתנו לי את החופש שלי..

כי הוא חסר לי..

 

נכתב על ידי EfoEfi , 6/11/2014 12:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  EfoEfi

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEfoEfi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EfoEfi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)