לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Different Kind Of Love




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

לאהוב


אני פוחדת..

אני פוחדת לאהוב אותך כל כך..

אני פוחדת מהבית..

אני פוחדת ממני..

אני פוחדת מהכל..

 

אבל זה מרגיש בלתי נמנע..

אני אוהבת אותך כל כך חזק..

 

את לא יוצאת לי מהראש..

אני מתהלכת בבית ורק את בראש שלי..

מדליקה סיגריה ומתחננת שתצאי לי מהראש..מהלב..

שזה יגמר ואני לא ירצה לחזור לזה יותר..

 

אבל כל מה שנשאר לי בסופו של יום..

הוא רק הרצון להיות שלך..

להיות לידך..

חשבתי שזה נגמר אבל כנראה שזה אף פעם לא התחיל..

אני אוהבת אותך כמו עיוורת..

אני חושבת על הקול שלך..החיוך והעיניים..

 

אני נזכרת בנשיקה שלך..

איך רציתי להמשיך ולנשק אותך..

להמשיך לישון לידך..

לחבק..

לא יכולתי לישון..

רק הסתכלתי עלייך בשקט ישנה..

כמו מלאך קטן..

ליטפתי אותך כמעט שבקושי..

כל כך פחדתי להעיר אותך..

ובבוקר..

איך שהחזקת לי את היד..

הרגשתי הבנאדם הכי מאושר בעולם..

האמנתי שאת אוהבת אותי..

כנראה שטעיתי..

 

כנראה שאני נשברת..

נשברת מלאהוב..

נכתב על ידי EfoEfi , 4/11/2014 10:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  EfoEfi

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEfoEfi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EfoEfi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)