לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סופי


לא נרדמת כבר חצי שנה בלילה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תחושה כזאת


כשאני אומרת "נועם" או "ענבר" או "עמית" או "שולמן" יש לי מין תחושה כזאת של בית על השפתיים.

קול.

נכתב על ידי לעולם. , 15/3/2013 13:11   בקטגוריות מחשבות, אופטימי, שולמן, ענבר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי


אז.

היי.

מה נשמע?

לא יודעת. זה משנה?

לא משנה. כי אתם לא יכולים לענות. כלומר, אתם יכולים, אבל זה לא יעזור כי אין לי איך לדעת שעניתם.

וגם, לא אכפת לי מה שלומכם.

לטס קאט דה בולשיט.

זה פוסט בשביל ענבר:

היי ענבר.

אני יודעת שאת רוצה לדעת מה קורה

שאני אסביר ואספר וכל זה אבל אני יכולה. את מאמינה לי שאני לא יכולה?

וגם, אני מתגעגעת אלייך.

אני מוותרת עלייך הרבה בשביל אורי וליאל וורד. לא כי אני לא רוצה, כי זה פשוט ככה.

זה לא שיש לי מה לעשות עם זה.

זה גם היה עם יובל, את יודעת? ההרגשה שאת איתי אבל את לא באמת רוצה וזה זין ואני שונאת את זה אז לכי כבר לאורי, בסדר?

תראי איתו סרטים במועדון הירוק ותשמחי כי אני במצב חרא עכשיו ואני לא רוצה לגרור אותך פנימה לתוך החרא הזה.

ושוב, שוב הכל יוצא לי כאילו אני מאשימה אותך אבל אני לא, כוסאמק, אני לא.

יצאתי עם ספיר ביום חמישי והיה לי מאוד נחמד איתה ונהניתי והרווחתי עוד חברה, את יודעת. ספיר נהדרת.

אבל ישבתי מולה ורציתי שהיא תהיה את. שאני אספר לך את כל מה שסיפרתי לה ועכשיו על הזין שלי, את מבינה, כי אני לא יכולה לומר את כל מה שאמרתי לה. אין לי את הכוחות הנפשיים האלה באמת שאין לי. הנה את רואה אני כל כך נסערת שאני שוכחת מסמני פיסוק אבל ענבר את חייבת להבין שזה לא כי אני כועסת עליך זה סתם כי ממש חרא לי עכשיו בסדר?

ממש חרא.

ממש נמאס לי.

ממש.

והייתי קונה לך מלא שפורפרות של מג'נטה אם הייתי יכולה כי זה משמח אותך, נכון? הייתי עושה את זה אבל אני לא יכולה לראות אנשים מחייכים יותר באמת שאני לא כי באמת עד כדי כך רע לי ובאמת שאני כל היום על סף בכי ואני לא רוצה לצאת מה כי באיזשהו מקום מגיע לי נכון?

הייתי חרא עם יובל והמשכתי להיות חרא אליו מאחורי הגב שלו והנה הוא גם מחק אותי מהפייסבוק וזה לא שאכפת לי אבל באיזהו מקום כן אכפת לי כי אני כל כך חרא אני כל כך חרא שזה מגעיל ומסריח ומזדיין.

ואני שומעת את השיר על זה שהיא חייבת להגיד לו כדי שהוא לא יחשוב שהיא מלאך ואני מתה מהפנים אבל הפעם באמת לא כמו כל הפעמים שאנחנו אומרות בצחוק אלא באמת מתה מבפנים כי זה בדיוק מה שהייתי צריכה לעשות ועשיתי בדיוק ההפך רק גרמתי לו להאמין שאני אוהבת אותו באמת כשזה היה לא נכון ואני לא יכולה להמשיך ככה אני לא יכולה להמשיך להיות בתוך עצמי יותר הכל רופס ומגעיל ומחולל ונוטף כיעור משומן ואי שונאת את זה באמת שרע לי כל כך.

והנה תראי כמה כתבתי כבר בלי סמני פיסוק זה באמת הרבה.

נכתב על ידי לעולם. , 8/2/2013 23:50   בקטגוריות פסימי, ענבר, כעס, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  לעולם.

בת: 28




7,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללעולם. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לעולם. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)