לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סופי


לא נרדמת כבר חצי שנה בלילה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

4/2012

ארץ ישראל


אני אוהבת את ישראל כי רק כאן לא משנה לאן תסע או תלך - תוכל לראות את הגרפיטי של "זכויות הגבר במשפחה" או "עם ישראל חי". וכן, זה בדיוק באותו כתב יד.

למה אתם אוהבים (או לא אוהבי) את ישראל?

נכתב על ידי לעולם. , 26/4/2012 11:17   בקטגוריות מחשבות  
הקטע משוייך לנושא החם: ישראל חוגגת 64
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתנה


יש לי יום הולדת ביום שישי, אבל לא נהיה בפנימייה אז הערבי הקטן נתן לי מתנה.

לא פתחתי אותה לידו, לא העזתי.

שנייה לפני בד"ח ישבתי על המזרון הקומתי שלנו ופתחתי את העטיפה. Gotye - Making Mirrors.
לפני כמה ימים אמרתי לשותפה שהלוואי והיה לי את הדיסק הזה ועכשיו הוא כאן. מהרתי לסמס לו שזה מושלם ולא הלכתי לישון לפני ששמעתי את הדיסק בשלמותו.

זה כבר ארבעה חודשים וכל יום שעובראנירק מפחדת יותר מסוף השנה. הוא יתגייס לפני סוף החופש גדול ואני לא יכולה להפסיק לחשוב על זה.

לא אמרתי לו על זה כלום. המתוסבך אמר לי שאני חייבת דלבר איתו על זה אבל אמרתי לו שאין מצב, לפחות לא עכשיו. אולי כשנתקרב יותר לסוף.

 

אחרי הרבה זמן של ריחוק מסוים מהג'ינג'י פתאום סיפרתי לו על הסרטן של אחותי. על איך שנאתי אותה בתקופה ההיא, איך כעסתי עליה כל כך.

אחר כך, אחרי הצפירה אתמול הוא אמר שחבל לו שאני כבר לא מספרת לו דברים. אני, בישירות האופיינית לי, אמרתי לו שזה די בגללו. בגלל שהוא לא מפסיק לבקר אותי ולהעיר לי ופשוט הפסקתי להרגיש נוח לידו. הוא אמר שהוא יפסיק. אני לא חושבת שהוא יפסיק, אבל את זה לא אמרתי לו.

 

אתמול בערב היינו במועדון הירוק, הערבי הקטן ואני. שנינו בלי חולצה, הגב שלי מתחמם מהבטן שלו והפוך. הדבר שהיחיד שמפריד בין רצף מגע מושלם הוא הפס של החזייה שלי, שאותה אני לא מוכנה להוריד.

"אני אוהבת את הבטן שלך."

"אני יודע. למה?"

"לא יודעת. זה פשוט ככה"

"אני אוהב את הידיים שלך, ואת הפנים"

"באמת? למה?"

"לא יודע. הן כל כך חלקות ורכות. זה פשוט נחמד."

השקט חזר ואני רק חייכתי בפנים בשלווה, בידיעה גמורה שהוא אוהב אותי ואני אותו.

אחרי כמה זמן הוא נשכב על הגב ואני על הצד, משעינה את הראש שלי על החזה שלו ונוטה להירדם.

"אני רוצה להישאר איתך ככה לתמיד", הוא לוחש לי,

"גם אני רוצה" אני מחזירה לו לחישה, נושקת לו ומחייכת. 

נכתב על ידי לעולם. , 25/4/2012 15:54   בקטגוריות הערבי הקטן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  לעולם.

בת: 28




7,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללעולם. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לעולם. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)