לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סופי


לא נרדמת כבר חצי שנה בלילה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

5/2012

מה, חופש גדול? חרא.


בחיים לא שנאתי כל כך את החופש הגדול. הוא כאן עוד פחות מחודש ואני רק רוצה שהוא יתרחק ולא יחזור לעולם.

לעולם לא להתחיל את י"א, להמשיך להיות בי' שנים על גבי שנים עד שימאס לי.

ולא, לא בגלל שאני לא רוצה את הלחץ של י"א וכל זה אלא בגלל הסיבה הפשוטה שאני לא רוצה שהי"בניקים שלנו יעזבו. אני לא רוצה שהאוכלוסייה של הפנימייה שלנו תשתנה. אני לא רוצה לא לראות את הערבי הקטן כל יום. אני לא רוצה לשנות את הרכב החדרים שלנו.

הבחירה הזאת, הבחירה לבוא לפנימייה הייתה הבחירה הכי טובה שעשיתי אי פעם והשנה הזאת, שנת י', הייתה השנה הכי טובה שהייתה לי אי פעם. יש לי כאן חברים מדהימים ואנשים שאני יכולה לסמוך עליהם, צוות חינוך מעל ומעבר לכל ציפייה, י"בניקים הכי תומכים ונחמדים בעולם ויש לי כאן את הערבי. הערבי הקטן שלי שאני אוהבת כל כך.

אני לא רוצה את החופש הגדול. אני לא רוצה את החודשיים חופש האלה שתקועים באמצע השנה המאושרת שלי ומנתקים אותי מכל כך הרבה דברים שאני אוהבת ורוצה להיות לידם ואיתם.

אני אולי הילדה היחידה שמוכנה ואפילו רוצה להמשיך ללמוד עוד עשרה חודשים. ברצף. בלי החודשיים מנוחה באמצע.

אין לי מספיק מילים לתאר את התסכול שלי על החופש הזה. באמת שאין לי. 

נכתב על ידי לעולם. , 25/5/2012 17:26   בקטגוריות חופש גדול, כעס  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  לעולם.

בת: 28




7,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללעולם. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לעולם. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)