לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״

מפי הכותב רון זכאי: ״סקרנות הינה חתירה בלתי מודעת ליצירה״ ״אווילים יפרשו נתינה אוהבת כחולשה טיפשית״ ״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

חי עכשיו. וזהו.


אני מסתכל תמיד על מה שיש, ונהנה ממנו.
לא מביט לעולם לאחור, למה שהיה פעם מזמן.
לא אביט גם לפנים, למה שיקרה, אולי, בעתיד.
אני חי עכשיו, ורק עכשיו, וזהו.
כמו מביט על הכל מחוץ לגוף, מחוץ לגשמיות.
כאילו משקיף ממעל על הכל, בשתיקה.
שתיקתי כזאת היא, מעניקה כוחות, חיים.
שקט כמו שהיה שם לפני בריאתי, השקט האמיתי,
ואז בשקט הזה, פורצת יצירתי מתוך מכאוביי שלי.
דרושה התנתקות דומה למוות ליצירה,
ואז כפי שאי אפשר לעקור מת מקיברו, ולהחיותו,
לא ניתן יהיה לעקור את יצירתי הנובעת בתוכי, ולהורגה.
לא מביט לאחור, גם לא לפנים, אני חי עכשיו, וזהו.


נכתב על ידי רון זכאי -רז , 13/6/2014 13:46   בקטגוריות אהבה ויחסים, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי, אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  רון זכאי -רז

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , זכויות אדם , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרון זכאי -רז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רון זכאי -רז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)