לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״

מפי הכותב רון זכאי: ״סקרנות הינה חתירה בלתי מודעת ליצירה״ ״אווילים יפרשו נתינה אוהבת כחולשה טיפשית״ ״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

סבלנותי ואני


נמאס לי כבר להיות מתחשב בכולם, כזה בעל סבלנות.
אין לי יותר סבלנות.
אין לי יותר סבלנות לרכוש את אהבתם של אחרים על ידי ויתורים על עצמי שלי.
אין לי סבלנות לטיפשים מולדים שבטוחים שהם ״גאונים״ מלידה.
אין לי סבלנות לחברים בוגדניים, נצלנים.
אין לי סבלנות לגנבים של דעת ורוח.
אין לי יותר סבלנות לאנשים ״קטנים״.
אין לי סבלנות ליונקים ששותים את כל מה שיש לי להעניק עד שמותירים אותי צמא למוות.

אין לי סבלנות יותר לאלה שעשו עבורי פעם משהו טוב,
ובטוחים שבכך הם רכשו קיניין מלא גם על ליבי וגם על נישמתי. 

אין לי סבלנות לחסרי הסבלנות המשתלחים, המתלהמים.
אין לי סבלנות לשקרנים המתכסים בנוצות של ״אמת״ שאין להם באמת.

כי אין לי יותר לכל אלה מלאי של סבלנות. 
למדתי כי סבלנותי יקרה מפז היא. וכשהיא תתבזבז על כל אלה, הם יחיו ואני אמות.
ולכן סבלנותי הפכה לפתע פתאום יקרה לי. ואני עכשיו שומר על סבלנותי מכל משמר.
ומי שרוצה לוקח אותי, ומי שרוצה, זורק אותי, מי שרוצה מקלל ומגדף אותי.
ומי שרוצה שותק.ומי שרוצה מחבק.
ואני בשלי, מגלה בכל זאת שאני כאן ועכשיו וטוב לליבי לבדי.
וסבלנותי תמיד צועדת איתי, ואני ביחד עם סבלנותי.
כי פשוט אין לי יותר סבלנות לאלה שאינם ראויים לסבלנותי.
וקצה בהם גם נפשי. סבלנותי היקרה נותרה לבדה, ביחד איתי לבדי.
סבלנותי ואני.
נכתב על ידי רון זכאי -רז , 22/9/2014 02:42   בקטגוריות אהבה ויחסים, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  רון זכאי -רז

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , זכויות אדם , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרון זכאי -רז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רון זכאי -רז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)