לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״

מפי הכותב רון זכאי: ״סקרנות הינה חתירה בלתי מודעת ליצירה״ ״אווילים יפרשו נתינה אוהבת כחולשה טיפשית״ ״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

משתלחים ומסתתרים.


אני כותב כאן בגלוי, לא מסתתר, לא מתחבא, אין לי ולא היה לי דבר להסתיר או להחביא.
והם מגיבים כאן בלי שם, מתחבאים, מסתתרים,אין בהם האומץ להזדהות, יש בהם בושה מגילויי ערוותם וזממם הזדוני, העלוב, אז הם משתלחים ומיד מסתתרים.
וככל שילהגו ויתלהמו, וישקרו בהסתר, משתלחים ומתחבאים מבושתם, כך תגדל הבושה שלהם, כך תחשף יותר ויותר מזימתם ורוע ליבם הזדוני.
ואין בהם יושרה, ואין בהם אומץ, לפחדנים העלובים האלה, לעמוד בשמם מאחורי מילות השקר והזממה שלהם בעצמם.
אז הם משתלחים ומיד מסתתרים.
הם משתלחים ומסתתרים, כמו חבלנים זבי חוטם.
ואני חושף את להגם, את זדון ליבם, את השקר הגדול, את מזימתם, וככל שירבו ללהג, יקלו עליי את מלאכת חשיפתם וגילויי האמת היחידה.
הם משתלחים ומיד מסתתרים, מתחבאים מפני האמת.
ואני בשלי, רק אמת. אני מוזר כזה, תמיד דבק בה באמת, בלי התלהמות ולהג, בלי שינאה קנאית וזדונית, רק אמת.
בלי התפלשות בסחי העלוב שלהם.
רק אמת, על אפכם וחמתכם פחדנים עלובים. רק אמת.
ואמשיך בשקט, בשקט, ללא מורא, ללא לאות, בגלוי, כך כבר שנים, רק האמת. עד לניצחון.

נכתב על ידי רון זכאי -רז , 5/2/2015 21:21  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  רון זכאי -רז

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , זכויות אדם , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרון זכאי -רז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רון זכאי -רז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)