לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״

מפי הכותב רון זכאי: ״סקרנות הינה חתירה בלתי מודעת ליצירה״ ״אווילים יפרשו נתינה אוהבת כחולשה טיפשית״ ״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

התורה המנצחת, על רגל אחת.


ראיתי כבר הכל.
היו שאהבו אותי, אחרים שנאו אותי.
היו שנתנו לי מעט, אחרים לקחו ממני הכל.
היו שחיבקו אותי, אחרים דיממו אותי.
היו שפיארו אותי, אחרים בזו לי.
היו שאמרו שאני גאון, אחרים צרחו מטורף אני.
היו שציטטו אותי, אחרים זילזלו בי.

ואני, אני ראיתי כבר הכל.
תמיד צעדתי בשביל החיים.
שותק, נותן, מוותר, ומוחל.
לעולם לא נכנע, לא מתקפל.

ואני תמיד מבקש את סליחתם של כולם.
מוותר, אבל לא נכנע, נותן, אבל לא שונא.
ואני תמיד שותק וסולח, מוותר וממשיך ונותן גם.   
אוהב, נותן, ומוותר, מאז ולעולם.
ואז, באורח פלא, אני שוב מנצח.
כשלאחרים נדמה שאני נופל, דווקא אז אני קם.
ככל שהם ירבו ללהג, להשתלח, 
דווקא אז אני מנצח.

והיחידים שתמיד הצליחו לנצח אותי, 
היו אלה שהרעיפו עליי את אהבתם.
אז תמיד כרעתי ברך, אז תמיד נכנעתי, 
כי אני לא יכול להם, לאהבה ולוויתור גם.

ואני אעדיף להיות מובס על ידי האהבה,
מאשר לנצח בכוח השקר והשינאה.


נכתב על ידי רון זכאי -רז , 15/7/2015 11:13   בקטגוריות אהבה ויחסים, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  רון זכאי -רז

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , זכויות אדם , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרון זכאי -רז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רון זכאי -רז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)