לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״

מפי הכותב רון זכאי: ״סקרנות הינה חתירה בלתי מודעת ליצירה״ ״אווילים יפרשו נתינה אוהבת כחולשה טיפשית״ ״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הדרה



תשוקות הרשע.

״התשוקות נעשות מרושעות ונוכלות, אם מסתכלים עליהן ברשעות ונוכלות.״ (פרידריך ניטשה)
הדרה של בני אדם באה ממקום שונא, מקום של רשעות ונוכלות, והיא נעשית בתשוקה חדורה יותר מתשוקת החיים, עד המוות.

בן אנוש המדיר אחר, סופו חסר אנושיות.
ידיד המדיר ידיד, סופו חסר תקווה. 
חבר המדיר חבר, סופו צער תמידי.
אח המדיר אח, סופו ״מוות״ פנימי.
בן המדיר אימו, סופו ייסורי נצח. 

רישעות הינה ההגנה של הטיפשים, טיפשים ורשעים לא יבינו זאת לעולם.
נכתב על ידי רון זכאי -רז , 18/9/2015 10:40   בקטגוריות אהבה ויחסים, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התורה המנצחת, על רגל אחת.


ראיתי כבר הכל.
היו שאהבו אותי, אחרים שנאו אותי.
היו שנתנו לי מעט, אחרים לקחו ממני הכל.
היו שחיבקו אותי, אחרים דיממו אותי.
היו שפיארו אותי, אחרים בזו לי.
היו שאמרו שאני גאון, אחרים צרחו מטורף אני.
היו שציטטו אותי, אחרים זילזלו בי.

ואני, אני ראיתי כבר הכל.
תמיד צעדתי בשביל החיים.
שותק, נותן, מוותר, ומוחל.
לעולם לא נכנע, לא מתקפל.

ואני תמיד מבקש את סליחתם של כולם.
מוותר, אבל לא נכנע, נותן, אבל לא שונא.
ואני תמיד שותק וסולח, מוותר וממשיך ונותן גם.   
אוהב, נותן, ומוותר, מאז ולעולם.
ואז, באורח פלא, אני שוב מנצח.
כשלאחרים נדמה שאני נופל, דווקא אז אני קם.
ככל שהם ירבו ללהג, להשתלח, 
דווקא אז אני מנצח.

והיחידים שתמיד הצליחו לנצח אותי, 
היו אלה שהרעיפו עליי את אהבתם.
אז תמיד כרעתי ברך, אז תמיד נכנעתי, 
כי אני לא יכול להם, לאהבה ולוויתור גם.

ואני אעדיף להיות מובס על ידי האהבה,
מאשר לנצח בכוח השקר והשינאה.


נכתב על ידי רון זכאי -רז , 15/7/2015 11:13   בקטגוריות אהבה ויחסים, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתן שעולה לראש- מחסל.



אוילים לא יבינו זאת.

כוח האגו הינו סוג של שליטה ועוצמה היכולים להפוך ״ליופי״ זמני ומתעתע בעיני נושאיהם.

היופי האמיתי המאפשר ויתור מוחלט על האגו הם ״הויתור והנתינה״ בלי שליטה, מרצון אמיתי ומכוון.

כל עוצמותיו של האגו, מנופח ככל שיהיה, יקמלו למוות ביום תבוסתו לפני האמת. 

ואז יוותר ״היופי״ של ״הויתור והנתינה״.

ובאופן פילאי וקסום, יהיה זה יופי ניצחי... בילתי נשכח...תמיד.

וזה קשה מאוד ליישום לבני אדם מן השורה, כמעט בילתי אפשרי, אבל יש לנסות לחוות ״אין אגו״ ואחת הדרכים לעשות זאת היא פשוט לותר לאחר, לאחרים, אפילו שבטוחים שצודקים, לותר, ואחר כך גם לתת, אפילו שלא חייבים, לתת מרצון מכוון. 

ובכך אפשר לנסות לבטל את עוצמות האגו המקנן בתוכנו ובדרך קבע מבטל ומכער כל יופי אחר אם יש כזה.

קשה, אבל ניתן.



גם אם אפסיד את כל הוני וממוני, יישאר לי לבבי.

זה שנתן וימשיך לותר ולתת כל עוד פעימה רוחשת בו.

נכתב על ידי רון זכאי -רז , 17/5/2015 13:57   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערווה


כשחבר מכל סוג נוטש אותך, וגרוע מכך, חוצה את הקווים לחבק את אויביך/יריבך, הוא אינו יכול להצדיק בשום דרך את מעשהו הנבזה, אלא על ידי הפיכה לשונא מר מנוכר ואכזר.


בכך הוא מנסה להסתיר את ערוות מעשיו הבוגדניים.


אבל חרפת מעשהו תרדוף אותו גם אם לא יודה בכך, עד יום נשימתו האחרון.


גם אם ישכיל לחזור בו לבקש מחילה, תמיד תעטה עננה שחורה של בגידה על פני נפשו, היא לא תטהר אף פעם.

נכתב על ידי רון זכאי -רז , 22/10/2014 00:49   בקטגוריות אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סבלנותי ואני


נמאס לי כבר להיות מתחשב בכולם, כזה בעל סבלנות.
אין לי יותר סבלנות.
אין לי יותר סבלנות לרכוש את אהבתם של אחרים על ידי ויתורים על עצמי שלי.
אין לי סבלנות לטיפשים מולדים שבטוחים שהם ״גאונים״ מלידה.
אין לי סבלנות לחברים בוגדניים, נצלנים.
אין לי סבלנות לגנבים של דעת ורוח.
אין לי יותר סבלנות לאנשים ״קטנים״.
אין לי סבלנות ליונקים ששותים את כל מה שיש לי להעניק עד שמותירים אותי צמא למוות.

אין לי סבלנות יותר לאלה שעשו עבורי פעם משהו טוב,
ובטוחים שבכך הם רכשו קיניין מלא גם על ליבי וגם על נישמתי. 

אין לי סבלנות לחסרי הסבלנות המשתלחים, המתלהמים.
אין לי סבלנות לשקרנים המתכסים בנוצות של ״אמת״ שאין להם באמת.

כי אין לי יותר לכל אלה מלאי של סבלנות. 
למדתי כי סבלנותי יקרה מפז היא. וכשהיא תתבזבז על כל אלה, הם יחיו ואני אמות.
ולכן סבלנותי הפכה לפתע פתאום יקרה לי. ואני עכשיו שומר על סבלנותי מכל משמר.
ומי שרוצה לוקח אותי, ומי שרוצה, זורק אותי, מי שרוצה מקלל ומגדף אותי.
ומי שרוצה שותק.ומי שרוצה מחבק.
ואני בשלי, מגלה בכל זאת שאני כאן ועכשיו וטוב לליבי לבדי.
וסבלנותי תמיד צועדת איתי, ואני ביחד עם סבלנותי.
כי פשוט אין לי יותר סבלנות לאלה שאינם ראויים לסבלנותי.
וקצה בהם גם נפשי. סבלנותי היקרה נותרה לבדה, ביחד איתי לבדי.
סבלנותי ואני.
נכתב על ידי רון זכאי -רז , 22/9/2014 02:42   בקטגוריות אהבה ויחסים, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  רון זכאי -רז

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , זכויות אדם , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרון זכאי -רז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רון זכאי -רז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)