לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״

מפי הכותב רון זכאי: ״סקרנות הינה חתירה בלתי מודעת ליצירה״ ״אווילים יפרשו נתינה אוהבת כחולשה טיפשית״ ״הזכות להיות ״אהוב״ על כולם נתונה רק למתים״


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

סבלנותי ואני


נמאס לי כבר להיות מתחשב בכולם, כזה בעל סבלנות.
אין לי יותר סבלנות.
אין לי יותר סבלנות לרכוש את אהבתם של אחרים על ידי ויתורים על עצמי שלי.
אין לי סבלנות לטיפשים מולדים שבטוחים שהם ״גאונים״ מלידה.
אין לי סבלנות לחברים בוגדניים, נצלנים.
אין לי סבלנות לגנבים של דעת ורוח.
אין לי יותר סבלנות לאנשים ״קטנים״.
אין לי סבלנות ליונקים ששותים את כל מה שיש לי להעניק עד שמותירים אותי צמא למוות.

אין לי סבלנות יותר לאלה שעשו עבורי פעם משהו טוב,
ובטוחים שבכך הם רכשו קיניין מלא גם על ליבי וגם על נישמתי. 

אין לי סבלנות לחסרי הסבלנות המשתלחים, המתלהמים.
אין לי סבלנות לשקרנים המתכסים בנוצות של ״אמת״ שאין להם באמת.

כי אין לי יותר לכל אלה מלאי של סבלנות. 
למדתי כי סבלנותי יקרה מפז היא. וכשהיא תתבזבז על כל אלה, הם יחיו ואני אמות.
ולכן סבלנותי הפכה לפתע פתאום יקרה לי. ואני עכשיו שומר על סבלנותי מכל משמר.
ומי שרוצה לוקח אותי, ומי שרוצה, זורק אותי, מי שרוצה מקלל ומגדף אותי.
ומי שרוצה שותק.ומי שרוצה מחבק.
ואני בשלי, מגלה בכל זאת שאני כאן ועכשיו וטוב לליבי לבדי.
וסבלנותי תמיד צועדת איתי, ואני ביחד עם סבלנותי.
כי פשוט אין לי יותר סבלנות לאלה שאינם ראויים לסבלנותי.
וקצה בהם גם נפשי. סבלנותי היקרה נותרה לבדה, ביחד איתי לבדי.
סבלנותי ואני.
נכתב על ידי רון זכאי -רז , 22/9/2014 02:42   בקטגוריות אהבה ויחסים, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היועץ הרועץ.


היועץ המשפטי לממשלה ?
היועץ המשפטי לנתניהו !
הוא במוד של הגנה על הלקוח היקר שלו בכל מחיר.
והוא, כמו כל עורך דין ממוצע, הוא יודע היטב, ככל שישקר יותר ככל שימרח יותר, ככל שיעלים יותר, כך יצליח יותר להערים על מדינה שלמה על מוסדותיה המשטרתיים והמשפטיים, ולנצח עבור הלקוח היקר שלו ואף להציל אותו ממלתעות בית המשפט, ואולי הכלא.
היועץ המשפטי לביבי עובד עבורו בתוך משרדו על תקן עובד מן המניין לכל דבר ועניין.
היועץ עצמו צריך להיות מועמד לדין פלילי על הפרת אמונים והכשרת מעשים פליליים.
נכתב על ידי רון זכאי -רז , 17/9/2014 21:09   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, מפגשי ישרא-בלוג  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלהטוטן השלומיאל מהבית הלבן.


האיש השחור הראשון בבית הלבן הצליח בכמה שנים של כהונה מרושלת, לעיתים אף הזוייה, להוביל את העולם החופשי לעימות הגדול הקשה והמכוער ביותר מאז מלחמת העולם השנייה.
מלחמת התרבויות בין האיסלאם ״החדש״ לבין העולם המערבי החופשי לכאורה.
בתמימות או לחילופין בטיפשות, לא הצליח להבין ראש המעצמה החזקה בעולם ביום בו נכנס לכהונתו הראשונה, שהעולם אינו בשל עדיין לימי ״המשיח״ של חופש ושלום כפי שהוא רואה.
הוא לא השכיל להבין שהתלהבותו לשוחח עם העולם המוסלמי בתחילת דרכו, בשילוב הצהרות שפניו הם לא להלחם, או לפנות את כוחות מעצמתו מכל מקום בו כוחו בלבד יכול לשמור על שלום העולם, כל אלה היוו גורם מחליש במקרה הטוב, וגורם מחריב עולם במקרה הרע.
המקרה הרע מתרחש בעוצמה לנגד עיננו המשתאות ולעיני מנהיגי העולם ״האחר״, מנהיגים שאינם אלא דיקטוטרים מושחתים, באפגניסטן, באיראן, בעיראק, בסוריה, ובטורקיה.
הטורקים בראשות אחד הרודנים המסוכנים ביותר בעולם, זה המכסה את האמת של כוונותיו לשלוט בחלקו של העולם המוסלמי במצגת שווא של דמוקרטיה, בתוספת למנהיגי הדת הרודנים באיראן, יוצרים ציר רוע מסוג חדש המהתל במערב ובעיקר בנשיא האמריקני החלש פעם אחר פעם, הם בעצמם כפי הנראה מתפקעים מצחוק נוכח הצלחתם ״להשחיל״ את הנשיא הליצן היושב בבית הלבן, הם באמת בטוחים שהוא ליצן, ומנצלים עד תום את ההבנה הזאת.
מצד אחד משוחחים איתו, ומצד שני רוקחים את מזימתם בת השנים, כל אחד בדרכו, אל עבר עולם פרימיטיבי בהם כל תרבות החופש והדעת של המערב כולו אינם אלא אוייב שיש למגר באכזריות.
והנשיא האמריקני הזה, הינו יותר סטנדאפיסט מוכשר, מאשר מנהיג שנון וחזק לו זקוק העולם היום.
דומה שבעולם של היום כל אחד לנפשו, ומי שלא יגן על עצמו בדרכו, סופו להיות מותקף עד לאבדון על ידי כוחות האיסלאם כולם, כל איסלאם ודרכו האיסלאמיסטית להשתלט על העולם כולו בסופו של דבר מתנקזים אל אותו היעד הזה, בכל מחיר.
וכל זאת ״בזכות״ נשיא חסר הבנה פוליטית עולמית, אשר גם לא משכיל ללמוד משגיאותיו ולתקן אותן בזמן.
הנשיא אשר שרף את כוחו לעיני כולם והתפרק מהרתעתו מרצון באופן מביש על ידי התנהלות אווילית, תמימה.
וכולנו הרי יודעים שההבדל בין תמימות לטיפשות הוא דק מאוד. 
ובתמימות טיפשוטו אובמה מגיב מאוחר מדי, חלש מדי, לא באופן ברור, ולא חד. בקיצור לא שייך לשכונה של מנהיגי העולם.
אובמה העיף בבושת פנים את בן בריתו מובארק, הרים למעלה את מורסי, לא הגיב לטבח בסוריה, נתן לאיראנים כיסא מפלט משוכלל מהמצוקה בה היו, ומשתף פעולה עם להטוטן של רוע מטורקיה, ואת הכל הוא עשה בחבילה אחת מעוררת השתאות וחימה, בלי להבחין ולדעת את מה שכל בר דעת אחר 
ידע כבר מזמן, חוץ ממנו, חוץ מהיחיד שהיה אמור לדעת עוד לפנינו.  
את זה גם אני הקטן, שלא מבין פוליטיקה בכלל, ומעולם לא הייתי מנהיג מדינה, או מעצמה, מבין, מבין היטב כפי שעשרות מליונים מתושבי העולם החופשי מבינים, והם מייחלים למנהיג החדש שיוביל אותם אל חוף מבטחים, אם לא יהיה מאוחר מדי.
דומה כאילו היחידי שלא מבין ולא מתמצא אם מתוך תמימות או מתוך טימטום אוילי בילתי נשלט הוא הסטנדאפיסט העומד בראש מי שהייתה המעצמה החזקה בעולם, עד שהוא הגיע.
נכתב על ידי רון זכאי -רז , 12/9/2014 11:21   בקטגוריות אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  רון זכאי -רז

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , זכויות אדם , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרון זכאי -רז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רון זכאי -רז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)