לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Strawberry fields forever



Avatarכינוי:  צ'יבורשקה

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

9/2015

האמת


 

שדי התגעגעתי למקום הזה.

מאז ומתמיד ישראבלוג היה המקום המרכזי שלי באינטרנט בו אני יכולה לדפדף בין בלוגים ולרשום בבלוג האישי שלי את כל המחשבות החבויות שבי.

אבל לאט לאט אנשים החלו לעזוב את הפינה החמה הזו לפינה חמה אחרת, וזה ממש מעציב אותי. למרות שלפעמים אני יכולה להבין למה הם עשו כך, הרי גם אני נטשתי את המקום הזה לדי הרבה זמן, רק שלא בחרתי ללכת למקום אחר בסופו של דבר.

אני לא יכולה להבטיח לעצמי שאני אמשיך לעדכן פה באופן קבוע, התפקיד שלי בתור תצפיתנית בצבא הוא מאוד תובעני ואני יוצאת הביתה ל4 ימים כל שבועיים. 4 ימים אינטנסיביים בהם אני קופצת מאמא שבבית לחבר שלי והפוך וזה גורר ריבים וקושי רב בנתינת מספיק תשומת לב לכל אחד מהם... וגם אבא שלי נכלל בתמונה. 

אני כבר חצי שנה חלק מהמערכת של צה"ל והחודשים הללו היו קשים יותר בחלקם וקלים יותר בחלקם.

אבל כולם היו קשים.

 

לפעמים אני פשוט רוצה לשים פס על הכל ולעשות מה שבראש שלי. מה שמתחשק לי. שיהיה לי זמן פנוי בשפע ושאוכל לנצל אותו כרצוני. אבל זה לא הולך לקרות בזמן הקרוב...

למרות הכל, אני מאוד נהנית בצבא. נהנית מהחברות שלי שם, נהנית מהלוחמים החדשים שהגיעו, נהנית מהישוב הקטן והביתי. בסך הכל לא רע לי בכלל. אבל אני כן נשברת לפעמים ובוכה את חיי מידי חודש. הרי אישה עם בקושי 4 שעות שינה בלילה זהו מתכון לאסון. מוציא לשון

 

נכתב על ידי צ'יבורשקה , 6/9/2015 13:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'יבורשקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'יבורשקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)