לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וניל מר



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

דיפרסיה-מאניה (חלק שני)


"איך אתה מעז לומר את זה, חתיכת אידיוט כפוי טובה? איך את מעז לומר לי את
השטויות האלה כששבוע שלם אני רק מתאמצת לרצות אותך ולעשות את מה שאתה מבקש?
על מה אתה מסתמך בדיוק, על "לא" או "אחח" שנפלטו לי בזמן שהחגורה שלך עושה
בי שמות? כן, זה מאוד הגיוני שאלה יהיו התגובות שלי באותו רגע, אבל לא
ביקשתי ממך להפסיק! לא שברתי את הכלים כי כאב לי! אני פשוט לא מבינה איך
אתה מעז, חתיכת חרא חוצפן. בן-זונה. אתה כזה בן-זונה." לחץ כאן כדי להמשיך לקרוא.




נכתב על ידי Dark Lithium , 19/5/2013 12:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיפרסיה - מאניה (חלק ראשון)


...


תהיתם פעם אודות מרחב הזמן? המשמעות של הזמן? הייחסות של הזמן? כשאתה
נוגע דקה אחת באישה חמה זה חולף מהר מדי, וכשאתה נוגע דקה אחת בסיר חם זה
מרגיש כמו נצח. אני קיבלתי חמש-עשרה דקות של תהילה, על ארבע, על הרצפה,
כשהגוף שלי צורב בגלל השמש, כשאני מוגבלת בתנועותיי הבסיסיות ביותר כגון
הליכה. חמש-עשרה דקות זה לא יותר מדי זמן, אבל כשאני מחכה לשיחת טלפון ממנו
ב-23:30 בלילה, כואבת, זה מרגיש כמו נצח.


 


הסכמתי לעשות
כן. הוא היה כל מה שרציתי, אריזה מושלמת – עטופה היטב, מנצנצת שמכילה בפנים
כל-טוב, הרבה מעבר למצופה. איך אני יכולה לא להסכים? ובכלל, אני רוצה
להסכים. אני רוצה להיות טובה בשבילו, אני רוצה לספק אותו, אני רוצה לציית
לו, אני רוצה לעשות בשבילו כל מה שאני יכולה. אני רוצה שיכאיב לי, שישפיל
אותי ברובד הפיזי בלבד, אני רוצה להיות תחתיו, לקבל ממנו מרות, להיות שייכת
לו, לספק אותו, לענג אותו, להיות שלו. אני רוצה שהוא ירצה אותי, שהוא ירצה
לשהות במחיצתי, שיהנה מחברתי.


 


נא להקליק להמשך קריאה..




 



נכתב על ידי Dark Lithium , 14/5/2013 11:16  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Dark Lithium

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDark Lithium אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dark Lithium ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)