לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

Day #3


בולמוס

נקווה שמחר יהיה טוב יותר.

 



נכתב על ידי , 19/5/2013 19:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Day #2


בנתיים היום הזה הולך דיי אחלה,למרות שהוא היה לי נורא קשה.

התעוררנו לפני 7(!!) כי החלטנו כל המשפחה ללכת למשחק של אח שלי. וכמובן שהם הביאו חטיפים,באגט,שטויות. אבל לא נגעתי בהם.

בזמן כל שהוא לי ולאחי השני היה משעמם אז הלכנו לעשות סיבוב ולחפש מקום בו יש קיוסק פתוח (קולה זירו♥) והלכנו לאיבוד וזה. אחר כך ים, פיתויים של גלידות טעימות,צ'יפס וכו' ולא נפלתי. אני מקווה שהיום ימשיך סבבה ואני יאכל מצויין כמו עכשיו.

-

אגב נשקלתי סוף סוף. אני שוקלת 65.9

הכי גבוה שלי איי פעם אבל ציפיתי לשקול בסביבות 70 ככה שלהפתעתי דיי שמחתי מהמשקל הזה.

-

בוקר: חטיף פיטנס

ביניים: ארטיק תות 0% +ביס קטנטן של פירכית ושלוק קטנטן ממילשייק בננה,כדי לטעום.

צהריים: 4\3 עוף(עם עור) + פרוסת לחם קל'

ביניים: בננה

ערב: פיתה + מיונז קל + חמון

נכתב על ידי , 18/5/2013 15:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

131

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaomi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Naomi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)