לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Avatarכינוי:  Black eyed

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2018

נא


אני מנותקת מעצמי בצורה כל כך עמוקה 

אני לא יכולה להחזיק את עצמי

המודעות שלי מרגישה כל כך שברירית 

והכל שורף

 

מטאפורית, כמובן 

 

אבל הטלטלות מביאות אותי למצבי אנטיגונה

ללמות מבפנים אלף פעם בשביל לא להיות הטועה 

ואני כל כך מנסה להיות אובייקטיבית שאני לא מבינה מתי אני באמת צודקת 

מתי זה לגיטימי להיות אגואיסטית?

 

 

 

אוויר

לנשום

לנשוף 

אני רעל

נכתב על ידי Black eyed , 14/6/2018 01:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlack eyed אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Black eyed ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)