לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2015

4 ימים של שחרור...


בלי לפתוח פה לשטן....

טפו טפו טפו....

חמסה חמסה שום בצל וכל אלה....

האמצעי שלי לא הרטיב כבר 4 ימים.

לא החלפתי לו מצעים כבר 4 ימים.

לא עשיתי כביסות פיפי כבר 4 ימים.

 

לקטן החזרתי את הטיטול בלילה לפני כשבוע.

אני חושבת שהוא רוצה לקום יבש אבל קטן מדי עדיין.

אני לא מייחסת חשיבות גדולה מדי לעניין הזה בימים אלה.

הטעות הגדולה שלי הייתה שעשיתי מהכל עניין מאוד גדול, כי ראיתי את סבלי בלבד.

זה מצחיק.....בזמנו ראיתי את זה כסיוט מתמשך שלא יגמר לעולם.

עכשיו, כשזה עומד להיגמר, אני מאוד רגועה ואפילו אומרת לעצמי : "סתם התעצבנתי, הנה זה נגמר, לא היה כזה נורא".

איזה זיכרון קצר יש לי.

אני רק שמחה שזה עומד להיגמר.

הצוציק שלי ירטיב עוד קצת זמן ואם אנהל את זה ברוגע, אולי אצלו זה יגמר מהר יותר.

 

זה מתסכל, אתם יודעים? מתסכל שאת חוכמת החיים צוברים רק באמצעות ניסיון רב.

אומר משפט בנאלי ביותר אבל נכון: "הלוואי שהייתי צעירה יותר עם חוכמת החיים שיש לי עכשיו".

אמנם אני לא זקנה עדיין אבל הייתי נותנת הכל כדי לחזור להיות אמא טריה לילד הראשון שלי עם הידע שיש לי עכשיו.

כמה התעצבנתי על כל פירור שנפל לרצפה.

הייתי מאכילה אותו ירקות, מתכון כפי שנתנו לי בטיפת חלב (מתכון מגעיל ודוחה), לא הקשבתי לאינסטינקטים הטבעיים שלי והמשכתי לתת לו את הגועל הזה ולא הבנתי למה הוא יורק כל הזמן. יורק ומלכלך עד שחשבתי לשים לו עיתונים מתחת לכסא האוכל שלו כדי שלא אצטרך לנקות.

אני זוכרת שפעם אחת ממש התעצבנתי והוא לא הבין אותי. אח"כ ממש התחרטתי. שטפתי אותו ונתתי לו בקבוק. כשהוא נרדם ניקיתי הכל וכעסתי על עצמי. תינוק קטן אינו אשם שלא טעים לו. ועכשיו כשאני חושבת על זה, תינוק לא מבחין בטעמים בגיל כזה קטן, אז אולי הוא בכלל לא היה רעב?!

טיפשה.

חסרת ניסיון וידע.

מתוסכלת.

מיואשת.

צוברת כעסים לעוד המון שנים רבות בלי החוכמה לבקש עזרה.

טיפשה, כבר אמרתי, לא?

היום אני מרבה להקשיב לכל מי שנראית לי מתוסכלת בשלב הזה של חייה. אני זוכרת שאחרי הלידה של השלישי שלי, ייעצתי לנשים שזה עתה ילדו את הילד הראשון שלהן. ראיתי את הבלבול בעיניהן וכאלו גם שהיו גאות מדי להקשיב (כפי שהייתי אני). התפללתי עבורן שלא יאריכו את גאוותן. היא לא תחזיק מעמד מול הבלבול הרב שיווצר להן כל יום מחדש עם העולל.

אני בעד לכוון את חסרי הידע.

לא הייתי רוצה שיעברו את התסכולים שעברתי.

אני מתפללת לאלוהיי שבעתיד בניי יתחתנו עם כלות שיהיו מתוקות ושלא יתביישו מדי לבקש עזרה וטיפים. וגם שיסמכו עליי, שאני יודעת. וואי, כ"כ אשמח להיות סבתא עם ניסיון.

הגזמתי קצת חחחח, יש לי עוד מלא זמן.

אבל בעזרת השם כשזה יבוא, אשמח מאוד לסייע.

 

שבת שלום סבבי

 

 

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 2/5/2015 08:10   בקטגוריות הורות, משפחה, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא ללא הפסקה ב-2/5/2015 19:13




Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)