לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

מי לא אוהב מחמאות?


המנהל שלי לא היה בעבודה היום.

הגעתי מראש עם אנרגיות וריכוז מעולים ! כי בשבוע הבא אני בחופש וצריך להספיק מלאאא דברים.

 

אתמול הוא הביא לי כמה משימות, סיימתי אותן תוך שעה.

כשהוא צלצל להודיע שלא יגיע, הוא שאל מה נשמע ואיך הולך....תרגום: מה עשית עד כה?

אז פירטתי לו את כל מה שהספקתי. הוא היה מרוצה.

אח"כ המשכתי להתכתב איתו בהודעות.

בזמן שהוצאתי חשבוניות לאחד הלקוחות הגדולים שלנו, שמתי לב שהוא לא שילם כבר 4 חודשים ואף אחד לא שם לב. זה היה תפקידה של מחלקת כספים בכירה לשים לב לזה, כי הוא תמיד היה משלם דרכה ישירות, מעולם לא דרכי. צלצלתי אליו, ללקוח, הסברתי לו שאני רואה שהוא לא שילם המון זמן ושיוסיף לשיק גם את החשבוניות הקודמות. הוא לא התווכח.

 

סיפרתי למנהל שלי על הגילוי החדש ואח"כ על עוד סגירת חשבונות של עוד לקוחות ואז הוא שלח לי הודעה : "אני מעריך אותך עד מוות!"

פששש...יאללה....לקבל הודעה כזו מהמנהל שלי, זה מגניב לאללה!

 

אבל, בחייאת, אנחנו לא עובדים בשביל העיניים היפות של אף אחד ועם מחמאות לא הולכים למכולת. 

אז אני מקווה שהוא יצ'פר אותי בבונוס גם החודש :)

בכל מקרה, אני מרוצה שהוא מרוצה. אני טובה במה שאני עושה ואני שמחה שהוא יודע זאת.

 

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 5/8/2015 16:05   בקטגוריות עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא ללא הפסקה ב-5/8/2015 22:48




Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)