לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2015

גל טרור? צונאמי, יקיריי - צונאמי!


צונאמי טרור, לא פחות.


לא אכפת להם.


הם לא רואים בעיניים.


אין להם ערך לחיים, לא לשלנו ולא לשלהם.


 


סרטונים מוצפים ברשת מערערים את הביטחון ומעלים את סף החרדה. 


 


יוצאת מהבית לכיוון הרכב ומסתכלת ומחפשת אחר חשוד ערבי.


אוספת את הילד מהגן בריצה לאוטו כדי להגן עלינו. משתדלת מאוד לא להראות לחץ ופחד - מספרת לבן שלי שאנחנו עושים תחרות ריצה. 


מצלצלת הביתה לוודא שהילדים נכנסו כבר מבית הספר ולא טיילו באף מקום - "ישר הבייתה!"


מפחדת לרשום אותם לחוגים, אולי תהיה מלחמה, אולי המצב יסלים עוד יותר ולא נוכל לצאת מהבית ואז חבל על החיים שלנו וחבל גם על הכסף.


 


אתמול יצאתי לאירוע, נשבעת ביקר לי, פיק ברכיים תקף אותי מהרגע שיצאתי מהדלת עד שהגעתי בשלום לאולם.


כל הדרך התפללתי, כל הדרך רעדתי, עד שצעקתי על עצמי באוטו שאני סתם מלחיצה את עצמי ושכדאי לי להירגע ומהר כי גם ככה הלב שלי כואב מאוד מסף החרדה המטורף הזה וקשה לי לנשום.


 


הגעתי לאירוע, ראיתי אנשים ונרגעתי. בנסיעה חזרה כבר הייתי רגועה יותר. אבל כשיצאתי מהרכב, רצתי (עד כמה שאפשר בעקבים) הביתה, מציצה מעבר לכתפי, שלא תקדים אותי סכין או מצ'טה או חרב.


 


תגידו לי, אני גרה בהארלם???


WTF?!


ככה אמורים להיראות החיים שלנו?


למה?


למה הם לא יכולים להניח לנו ולחיות בפינה שלהם בשקט??


 


פחד וחששות לצד אומץ לב ורצון לתקוף חזרה - זה מה שמאפיין אותנו בימים אלה.


ושהשם יעזור לנו!


 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 14/10/2015 13:45   בקטגוריות אקטואליה, פסימי, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: אינתיפדה שלישית
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא ללא הפסקה ב-7/11/2015 10:05




Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)