לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2019

הסקרנות עוד תכניס אותי לצרות


כשאת נשואה לאדם היחיד שאיתו שכבת, עולות בך לעיתים תהיות...איך זה להיות עם מישהו אחר?

 

אני נשואה באושר לגבר שאני מאוד אוהבת.

אך ישנן תקופות, כמו התקופות האלה שאני מתחרמנת מכל טסטוסטרון בסביבה, שעולות בי מחשבות על סקס עם גבר זר.

האם יש לו טעם אחר? האם יש לו תנועות אחרות במיטה? האם הוא גונח? האם הוא נוגע בצורה אחרת? איך הוא מביט בי בזמן האקט? האם הוא מתענג עליי כמו בעלי? האם הוא מעריץ את גופי כמוהו?

אז....איך זה להיות עם גבר אחר? מי כאן יכולה לענות לי?

 

ניסיתי פעם....לשכב עם בעלי ולדמיין מישהו אחר. לא הצלחתי. לא הצלחתי ליהנות או להגיע לאורגזמה. מיד פקחתי עיניים וחזרתי לבעלי כאן ועכשיו. והצלחתי להגיע לשיא. בעלי מגרה אותי. אכן. וזה אושר עילאי. העיניים שלו שורפות אותי מבפנים כאשר הוא שוכב איתי. הוא חודר לתוכי גם עם העיניים שלו. אך ביום יום, כאשר אני רואה גבר מסתכל עליי בעיניים תאבות, רעבות, חושקות ואני יודעת מה עובר לו בראש, זה מחמיא לי מאוד ומיד אני מדמיינת אותו מתחיל את כל ה"מובס" שיש לו עליי ומגיעים למיטה איכשהו. אבל, שם זה נעצר. לא מסוגלת לדמיין מעבר לזה. כי האדם היחיד שאני רואה לנגד עיניי זה בעלי.

 

האם זה בגלל שאני רוצה להישאר נאמנה? האם זה בגלל שלא "ידעתי" אחר מעולם והתחושה זרה לי? האם זה בגלל שאני מפחדת להרגיש שאני בוגדת? האם זה בגלל שאני כל כך מכירה את התנועות של בעלי ורק אותן אני מכירה, אז קשה לי לדמיין מה גבר אחר יודע לעשות?

 

מתישהו, הרי אמות. והמחשבה ששכבתי כל חיי רק עם גבר אחד, אמורה להיות משעממת בעולם כזה של שפע.

אבל, דווקא בעולם כזה של בגידות, גירושין, כאוס וזוועות, המחשבה שיש לי רק גבר אחד, נוסכת בי ביטחון עצום. ביטחון שאני לא צריכה לדאוג לבניית אמון, ביסוס אהבה או לפחד ממחלות. 

עברתי את הכל עם האחד שלי. אני במקום רגוע.

למה להתחיל מחדש?

למה להיפגע?

או שבעצם....למה לא ליהנות ולטעום טעם אחר? כי אני יודעת שזה הסיכון בעולם השפע.

הסיכוי שיום אחד מישהו מאיתנו עלול לבגוד מזעזעת בעיניי, אבל זה עלול לקרות.

אני לא מחכה ליום הזה אך לא שאננה לגביו.

זה יכול לקרות לי או לו.

אינני מייחלת את זה לאף אחד ובטח לא לנו.

 

....אלו רק המחשבות שלי שמפליגות הלאה למרחקים שלא אגיע אליהם לעולם.

 

עכשיו תסלחו לי, אני הולכת להשביע את הרעב שלי.... סקסקסקסקס :)

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 26/2/2019 22:29   בקטגוריות סקס, אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-21/3/2021 19:38




Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)