לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של "אמא יש רק אחת"

מילים מהנשמה על הישרדות יומיומית בתפקיד הכי חשוב בחיי...ושאר ירקות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

12/2016

עוד ילדים (כן?) (לא?)


מתלבטת ומתחבטת כבר שנה.

יש לי 3 בנים שובבים ואנרגטיים שממלאים את זמני.

אני אוהבת אותם עד כלות.

לפני שנולדו היו לי חיים דלים ומשעממים.

 

היום אני כבר בת 36...אוטוטו 37

הקטן שלי תיכף בן 5 

ואני מרגישה שהוא כבר ממש גדול

ואני עצובה

עצובה מאוד שלא אריח יותר ריח של תינוק שלי. הריח הממכר, המשכר, המטרף חושים הזה.

הידיים הקטנות שמחבקות 

העיניים התמימות שמחפשות ומבקשות

הפה הקטן וחסר השיניים

הבל הפה המתוק

האף החמוד והכפתורי

השיער הרך והיפה

 

וזה לא שאני לא יכולה להביא עוד

אני פשוט מפחדת שלא אוכל לכלכל עוד ילד

ואם יצאו לי תאומים? אז בכלל (יש לי סיכוי להביא תאומים)

הלוואי

הלוואי שגידול ילד לא היה תלוי בכמה כסף יש לך.

הלוואי 

הלוואי שיכולתי להביא עוד ילד בלי לחשוב פעמיים.

הלוואי

הלוואי שילד לא יהווה כלי למימוש קפריזה רגעית (האם זו קפריזה רגעית?)

הלוואי

הלוואי שלא הייתי צריכה לעבוד ולעזוב אותם מיד אחרי חופשת לידה,

או להסביר לבוס שלי שאני איתם בבית כי הם חולים

הלוואי

הלוואי שלא אתחרט על ההחלטות שלי בעתיד. ולא משנה מה אחליט.

 

האם כל אישה בגילי חושבת על זה כמוני?

 

נכתב על ידי אמא ללא הפסקה , 11/12/2016 11:16   בקטגוריות משפחה, הורות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-12/12/2016 11:41
 





Avatarכינוי:  אמא ללא הפסקה

בת: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא ללא הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא ללא הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)