לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Blurred Lines



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2015

הלוואי שאינסומניה


תמיד הייתי ישנה הרבה. פשוט המון, מעל ל12 שעות ביום. מעל ל12 שעות ועדיין עייפה. 

לא, זה לא בגלל שהמשכתי לישון, אין לי חוסרים בדם. שום דבר. 

תמיד קשה להרדם, תמיד ישנה הרבה, תמיד עייפה. אלא אם כן מתחלף לי לכמה ימים ואז אני לא מצליחה לישון בכלל. 

בזמן האחרון (חצי שנה) אני ישנה בין 16 ל20+ שעות. 

הרבה אנשים לא מכירים את התופעה ההפוכה לאינסומניה, הרבה אנשים לא יודעים שיכולה להיות בעיית שינה שהיא לא חוסר בשינה. 

הרבה אנשים בטוחים שזה כפי וסבבה לישון הרבה. 

תנו לי לחדש לכם- זה לא. 

אז אתם יכולים לדחוף את האינסומניה שלכם לתחת, אבל גם לי יש הפרעות שינה. אני לא יכולה לעשות כלום, בשעות שאני כן עירה אני בקושי מצליחה להיות פעילה ואתם מזיינים לי את המוח שזאת לא הפרעת שינה?!

אני תקועה בסיוטים מתמשכים בהם אני בטוחה שזאת המציאות ל16 שעות ויש לכם את החוצפה לבוא להגיד לי שזה לא נורא?! שהלוואי עליכם?!

נכון, הלוואי עליכם לקום ולא להבין מי אתם, מי ליידכם. הלוואי עליכם להרגיש כאב בחלום שאתה לא יכול לקום ממנו. הלאווי עליכם סרחרחורות וכאבי ראש תמידים. הלוואי עליכם במקום עליי. 

במיוחד כשרוב מי שטוען שיש לו אינסומניה אלו בסך הכל אנשים שרגילים ללכת לישון מאוחר וישניים מעט שעות מתוך בחירה לפני העבודה.

שכל "בעלי האינסומניה" יכחדו. הם וחבריהם "בעלי הדיכאון" שבסך הכל קצת לא מרגישים טוב היום.  

נכתב על ידי , 28/11/2015 23:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 28





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCorazion De Leon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Corazion De Leon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)