לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I was up so high, Looking down at the sky, But dont let me fall


WHEN THOUGHTS TAKE OVER

Avatarכינוי:  Dont Let Me Fall

בן: 29

Skype:  אם תבקשו יפה 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2016


לא יודע כלום על שום דבר 
היה פה משהו והוא נגמר 
הלכה לבכות לחברה שלה,תמר 
את השמיים מאירים ברקים 
חבל ששנינו אנשים דפוקים 
ואי אפשר למצוא סיבה אחת,טובה 
זה הכל בדמיון שלי, מה שנקרא החיים שלי 
אין פה שום דבר אמיתי, חבל 

שאת לא רואה אותי, לא רואה אותך 
מקרינים סרטים אחד על השני 
את הנסיכה, אני המסומם 
לך יורדות דמעות, לי יורד קצת דם 

מה שצריך לגמור עד גיל שלושים 
קראתי באחד המוספים 
אולי הגזמתי קצת בכדורים 
אבל אחרי הכל אני כבשה קטנה 
רק עוד מוצר אחד של החברה 
ואין לי שום הבדל בטוב לרע, חבל 

שאת...

 


"היו לי כמה תקופות טובות, אבל גם זמנים כואבים. עשיתי בחיי בחירות טובות עד להדהים, אבל גם טעויות מחפירות. אני אנושי עד מאוד - ונמצא בהתהוות מתמדת". (הספר "חכמת המצוינות" / רובין שארמה)

נכתב על ידי Dont Let Me Fall , 5/3/2016 13:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,990
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDont Let Me Fall אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dont Let Me Fall ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)