לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Oh-my-life-is-so-intresting


עוד בלוג של עוד ילדה משועממת שאוהבת להתלונן על כמה שהחיים חרא ועל זה נאמר - הידד

Avatarכינוי:  Oh-my-life-is-so-intresting

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

I LOVE IT


באלי לצרוח משמחה אנשיםםםם 
נשארו שני מבחנים מחר ויום שישי  ואחרי זה אין יותר מתח!!
אני מרגישה שזו היתה שנה ממש טובה , עם כל העליות והמורדות שחוויתי ,
היא הייתה הרבה יותר טובה בהשוואה לשנה שעברה ,
ואני מקווה שהיא תמשיך להיות כזו עוד הרבה זמן!
החודש מורידים לי תגשר , ביי ביי מתכות מעצבנות , שלום שניים ישרות ולבנות
כלכך מאושרת שאני מתחילה תקיץ בנימה אופטימית שכזו ,
שנה שעברה רבתי בכלל עם כל החברות לפני תחילת הקיץ
וכתוצאה מכך כל הקיץ רבצתי מול המחשב אוכלת ושותה , נחמד.
השנה זה לא הולך להיות ככה - נתתי לי הבטחה שאני לא מבזבזת את זמני על המחשב
קודם אני גם ככה נוסעת ל10 ימים לסאמר סקול בגרמניה (הקראש שלי מגרמניה, דרך טובה ללמוד עליו)
סאמרסקול כזה לאומניות או משהו,
גם ככה אני רק הולכת לבלות שם אז לא אכפת לי.
ואני גם מתכוונת ללכת לים כי אני פשוט לבנה יותר מדי
אני נראית כמו הבת של דרקולה עם העור הזה , אני אומרת לכם רוסיה מהשורה הראשונה.
כבר תפסתי קצת צבע בים ביום שבת
"תפסתי"
נשרפתי , כמו פאקינג תמיד.
זה העור שלי או אדום או לבן , חום ? וחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אין מצב!
קיבלתי גם 92 במפמר בביולוגיה שהייתי בטוחה שאני אכשל בו , ועל זה נאמר הידד! ניתן לחגוג!
בכללי אני מרוצה מהציונים שלי השנה
מפמר עברית - 94
מבחן בהיסטוריה - 83
אזרחות - 95
פיזיקה - 99 (תקוללי מורה שרוצה לראות את העולם נשרף)
וכל השאר בערך אותו דבר.

ואני בהחלט חושבת שמגיע לי על זה מתנה ,
לא הרבה
אולי איזה שופינג נחמד ברחבי הקניון , לפחות זה (:
אני אחרוש על H&M !!! 
טוב אכלתי יותר מדי שוקולד אז אני צריכה ללכת לשכב קצת ביושמוציא לשון 

 

נכתב על ידי Oh-my-life-is-so-intresting , 4/6/2013 21:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החנונים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOh-my-life-is-so-intresting אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Oh-my-life-is-so-intresting ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)