לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

OFFICIAL the gazettE FANS BLOG



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

6/2013

שאלום סיקס גאנסים. :-)


 

שלום לכולם! ... (אם יש פה בכלל מישהו :X ) 

אוקי.. לא יכולתי לעדכן כי הייתי בתקופת של מבחני סוף שנה =.= ... 

קיי , אז אתמול היה לאורוהא יום הולדת ! שהוא בעצם האיידול שלי. ♥ ^^ 



בן 32 ♥ ... כמה התבגר וכמה גדל. אני פשוט אוהבת אותו . 

וגם אתמול הייתה לגאזט הופעה במקסיקו ^^ .. ~ [איזה קטע , אורוהא חגג שם את היום הולדת. XD] 

 

טובטוב, ועכשיו נגיע לעיקר. מספר עדכונים של רוקי השבוע בטוויטר. 

[די הרבה, אבל .. זה רוקי לא? .. XD]

 

1 יוני - 仕事がこれでもかと言うくらい膨れ上がった。

[נפח העבודה גדל באופן מפתיע] 

 

1 יוני  - わっ!社長もいつもお疲れ様です(・◡・)息絶えるまで頑張り続けますよ〜(笑)RT @takeshinakano: @RUKItheGazettE しか

し、いつも頑張ってるなあ〜。偉いよホント。

[וואה!, המנהל תמיד עובד קשה..כל עוד הוא נושם הוא ממשיך להתאמץ^^ אבל, הוא מתאמץ תמיד.. כל הכבוד, באמת!] 

 

2 יוני - 先日に続き更にヘアチェンジ。

[בהמשך לאתמול , החלפתי תסרוקת. ] *0* 

 

2 יוני  - いや、完全に金髪してから少しグラデを入れるというマイナーチェンジ。

[אבל, ביחס לשיער הבלונדיני לגמרי שהיה , זה שינוי קטן של הוספת גוון ] 

 

2 יוני - 相変わらずDEEP-ENDの人たちは素敵な変態の集まりだった✞⃛

[כרגיל, אנשי deep-end היו אסופה למופת של סוטים] wait what? Oo

 

3 יוני - あと四曲。

[נשארו 4 שירים] woOooohoooo! הידד. 

 

5 יוני

うぁぁぁぁ( ꒪⌓꒪)RT @official_aoi: 録り終えた音をビールと共に嗜むこの時間は本当にミュージシャンしてて良かったなーと思う。プレイリストも13曲になりました。あと少しでRUKIにバトンタッチです。あと一歩、最高のバトンをあいつに。

[וואאאההה... הצליל של ההקלטה הגמורה וחיבה לבירה זה מה שמשמח אותי בלהיות מוסיקאי. לאחר מכן, אני מעביר את המקל לרוקי. נשאר עוד צעד אחד - להעביר *אליו* את המקל החשוב]

 

5 יוני - ( ꒪⌓꒪)ぁぁぁぁああ

[אהההה] אעאאעאעא XDD 

 

5 יוני - ( ꒪⌓꒪)…

אני מניחה שזה סתם פרצוף xD 

 

5 יוני  - ( ˘ω˘ ) zzz

[לא צריך לתרגם, רובכם יבינו ^^ ...] 

 

5 יוני - いや、寝てたさ!( ⁼̴̶̤̀ω⁼̴̶̤́ )笑RT @mizuki_sadie: 顔文字の行く末が気になっておりました!笑 朝までお疲れですm(_ _)m RT @RUKItheGazettE: ( ˘ω˘ ) zzz

[  לא, ישנתי!  אני מנסה להבין איפה נגמר הסמיילי הזה^^ כל הכבוד על שהיית ער עד הבוקר]

 **יש פה שני טקסטים ביחד. ** 

 

5 יוני  - ここだけの話今迄寝てました( ⁼̴̶̤̀ω⁼̴̶̤́ )RT @ai_Isgk: @RUKItheGazettE 寝るんかい!w

[אגיד לך בסוד, עד עכשיו ישנתי אתה ישן?]

 

5 יוני - ありがとー♪美月も頑張って(・◡・)RT @mizuki_sadie: 笑。おはようございます!連日歌詞作業大変だと思いますが頑張ってくださいませm(_ _)m

[תודה, בהצלחה גם לך - בוקר טוב! אני מאמין שקשה לעבוד על מילים במשך כמה ימים ברציפות, אבל, בהצלחה!]

**גם פה, 2 טקסטים ביחד , מיזוקי ורוקי**


5 יוני  - 逃げちゃだめだ。逃げちゃだめだ。←これを各地の方言に言いかえて。

[אסור לברוח, אסור לברוח <- נא להגיד לי את זה בכל הניבים של כל האיזורים] 

ס.ס 

 

5 יוני - 色んな地方の人がいるんだなー(笑)みんなこれから方言いかせばいいのに( ˘ω˘ )

 

[יש אנשים מכל מני איזורים... XD הייתי רוצה את כל הניבים, אבל]

**הזוי הייתי אומרת XD** 

 

טוב, -אנחה- זהו האחרון להיום!! מחר אני אמשיך .. [אם הוא לא ייעדכן עוד משהו באמצע החיים וייקשה לי על העבודה . XD .. סתם . ] 

מחר אתחיל גם את העדכונים של אאוי ^~^ .. ♥ 

 

תודה ענקית ! למתרגם והידיד שלי אולג 3: .. !! 

אריגטו ^O^! 

 

נתראה בפוסט הבא! 

סיונרה!

 

 ♥ THE SIXTH GUNS ♥ 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 10/6/2013 18:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





65
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , מוזיקאים , מועדוני מעריצים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTHE SIXTH GUNS אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על THE SIXTH GUNS ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)